Zatrudniając 2700 techników w ponad 100 międzynarodowych lokalizacjach, Krones jest szeroko reprezentowany na całym świecie i zapewnia szybką pomoc serwisową producentom napojów w zakresie konserwacji, wymiany części zamiennych lub w przypadku awarii linii. Szczególne istotna jest silnie rozbudowana sieć serwisów lokalnych, w tym duże biuro z liczną grupą techników serwisu w Polsce. Niestety Pandemia koronawirusa okazała się przeszkodą dla tej konfiguracji usług: odwołania lotów, przepisy dotyczące kwarantanny, a nawet ograniczenia i zakazy wyjazdów sprawiają, że zaoferowanie natychmiastowego wsparcia, gdy jest to konieczne, jest prawie niemożliwe. I to w czasach, gdy rośnie zapotrzebowanie przede wszystkim na wodę w opakowaniach, ale także na zdrowe napoje,a dostawy dla konsumentów muszą być w sposób ciągły zapewnione.
Aby zapewnić swoim klientom bezpośrednią pomoc, Krones oferuje wybór pakietów wsparcia.Oprócz istniejącego całodobowego wsparcia przez telefon i usługi zdalne, od końca 2018 roku Krones oferuje Reality Support Argos. Teraz właśnie jest to jeszcze bardziej pożądane niż kiedykolwiek, szczególnie w tak niezwykłych czasach.Clou tego rozwiązania: dzięki tak zwanym inteligentnym okularom (Smart Glasses) operator otrzymuje natychmiastową pomoc od specjalisty ds. wsparcia technicznego Krones, będąc przy maszynie - i bez konieczności przyjazdu serwisu Krones.
Wsparcie w czasie rzeczywistym za pomocą Smart Glasses
Największa zaleta Reality Support Argos Krones: jeśli pojawi się problem w trakcie produkcji, dzięki Argos specjalista serwisowy jest natychmiast na miejscu.Korzystając z transmisji obrazu i dźwięku na żywo, ekspert Krones znajduje się w środku linii w ciągu zaledwie kilku sekund.Może on udzielić operatorowi dokładnych wskazówek, zapewnić bezpośrednie wsparcie w rozwiązywaniu problemów lub wykonywaniu pilnie potrzebnej pracy, dzięki czemu produkcja może być wznowiona jak najszybciej.Jeśli specjalista wykryje sytuację krytyczną, może wizualnie ostrzec posiadacza Smart Glasses.
Pakiet podstawowy Argos oprócz Smart Glasses obejmuje również wszystkie powiązane licencje.Na życzenie można je tak rozszerzyć, aby producenci napojów mogli sami go używać ze swoimi innymi dostawcami.Ostatnio stało się również możliwe stosowanie własnych modeli Smart Glasses, a nawet niektórych telefonów komórkowych i tabletów zamiast Smart Glasses dostarczanych przez Krones.W ten sposób serwis może być jeszcze lepiej zintegrowany z istniejącą infrastrukturą zakładu.