Wybierając obrabiarkę warto zwrócić uwagę na serwis

Wybierając obrabiarkę warto… Firma Haas, amerykański producent obrabiarek, której wyłącznym przedstawicielem na Polskę jest Abplanalp Consulting, razem ze sprzedażą swoich maszyn oferuje specjalną koncepcję HFO (Haas Factory Outlet). Nakłada ona na dealerów obowiązek posiadania odpowiedniej liczby certyfikowanych inżynierów serwisu, a także vanów serwisowych z pełnymi składami części zamiennych, składu centralnego oraz salonu z obrabiarkami.

Haas - największy na świecie producent obrabiarek, który w ub. roku mógł się pochwalić wynikiem 12,5 tys. sztuk - udoskonala serwis. To ważna informacja dla klientów, bo szybka naprawa uszkodzonego sprzętu ogranicza przerwy w produkcji i minimalizuje straty finansowe.

Haas, którego wyłącznym przedstawicielem w naszym kraju jest Abplanalp Consulting, prowadzi już w Polsce cztery vany serwisowe z zestawem części zamiennych o wartości 40 tys. euro każdy (oprócz składu głównego w Warszawie). Pozwala to na istotne skrócenie czasu dotarcia do klienta oraz wyeliminowanie czasu oczekiwania na części zamienne.

Ponadto firma uruchomiła specjalną Gorąca Linię. We wszystkie dni robocze, do godz. 20, dyżuruje przy telefonie specjalnie wyznaczony specjalista serwisu.

Haas dostarcza za darmo każdą ilość części zamiennych oraz obrabiarki do salonu wystawowego dla swoich dealerów. To ewenement w skali światowej, gdyż przeważnie dealerzy większości dostawców muszą kupować na własny koszt części zamienne, co poważnie ogranicza ich ilość i tym samym dostępność dla klientów. Haas wymaga posiadania składów części zamiennych o wartości 1 tys euro na maszynę, co aktualnie daje wartość 415 tys. euro (415 zainstalowanych w Polsce maszyn Haas) w częściach zamiennych do dyspozycji klientów w Polsce.

Czytaj więcej:
Maszyny 619