Po konsultacjach z wystawcami i partnerami wydarzenia, Grupa JEC podjęła decyzję o przesunięciu tegorocznej edycji JEC World. Wiodące na świecie wydarzenie poświęcone kompozytom odbędzie się w dniach 3-5 maja 2022 r. w Paris Nord Villepinte, a także online za pośrednictwem platformy cyfrowej JEC World Connect.
Co roku JEC World skupia w Paryżu cały łańcuch wartości branży materiałów kompozytowych i jest „miejscem, w którym warto być” dla profesjonalistów z całego świata. Wydarzenie to gromadzi nie tylko wszystkie największe światowe firmy, ale także innowacyjne start-upy z dziedziny kompozytów i materiałów zaawansowanych, ekspertów, pracowników akademickich, naukowców oraz liderów badań i rozwoju. JEC World oferuje także unikalny pokaz tego, co kompozyty mogą zaproponować różnym sektorom zastosowań: od lotniczego po morski, od budowlanego po motoryzacyjny, jak również jest nieograniczonym źródłem inspiracji dla reprezentantów tych branż.
- Jesteśmy w pełni oddani wspieraniu branży kompozytów i promowaniu jej rozwoju poprzez nasze wydarzenia i działania medialne. Wystawcy oraz partnerzy mocno wspierają JEC World, ich wiodące wydarzenie i chcą spotkać się osobiście w 2022 r., aby aktywizować biznes, dzielić się wiedzą i eksponować innowacje. Przesunięcie terminu targów z marca na maj jest sposobem na zaoferowanie lepszych warunków, aby spełnić wymagania branży dla takich targów jak JEC World - mówi Eric Pierrejean, dyrektor generalny Grupy JEC.
Zespół JEC World podjął decyzję o przesunięciu imprezy po przeprowadzeniu ankiety wśród swoich wystawców i partnerów, której wyniki potwierdziły, że zdecydowana większość opowiada się za nowymi terminami w maju. Zgodnie z wcześniejszym planem, przez 3 dni, targi po raz pierwszy będą oferować dostęp do platformy cyfrowej JEC World Connect, równolegle do wydarzenia w Paryżu, w celu zapewnienia zwiększonego doświadczenia cyfrowego. Z kolei dzięki JEC Web TV nawet po zakończeniu imprezy dostępne online będą unikalne treści, aby zwiększyć zasięg wydarzenia.
- Naszą główną troską jest stworzenie jak najlepszych warunków dla naszych uczestników, dla udanego networkingu, inspiracji i sukcesu biznesowego. Dzięki przesunięciu terminu o 8 tygodni możemy to zrealizować i zaoferować branży wydarzenie, na jakie zasługuje. Podjęcie decyzji teraz, po konsultacji ze wszystkimi wystawcami, było konieczne, aby dać im możliwość planowania i przygotowania się - dodaje Thomas Lepretre, VP Events, Sales and Operations.