Firma Videojet Technologies Sp. z o.o. wprowadziła na rynek urządzenie, dzięki któremu opakowanie produktów w czasie akcji promocyjnej wcale nie musi pociągać za sobą dodatkowych kosztów. Dzięki drukarkom z serii BX6000 powstają nowe możliwości znakowania opakowania.
Drukarki serii BX6000 są zaprojektowane tak, żeby umożliwić szybkie drukowanie maksymalnie szerokiej gamy zadań. Wysoka jakość druku gwarantowana jest niezależnie od tego czy drukowany jest adres, logo czy grafika, a także bez względu na rodzaj podłoża, na jakim wykonywany jest nadruk.
Jak to działa? Inicjowana przez komputer sekwencja uruchomienia minimalizuje ręczne procedury obsługowe. Natomiast szeroka paleta atramentów umożliwia druk na rozmaitych podłożach. Drukarki serii BX6000 mogą być stosowane jako samodzielne drukarki, albo jako część urządzenia drukującego w linii.
Oznacza to, że nie ma potrzeby projektowania i produkowania drogiej etykiety, lub nowego opakowania, co jak wiadomo wiąże się ze znacznie większymi opłatami.
Konieczne informacji można umieszczać bezpośrednio na istniejącym już opakowaniu, wprost w linii produkcyjnej. Urządzenie BX6000 pozwala na drukowanie logo, tekstu, kodów kreskowych, numerów serii i innych danych w wysokiej rozdzielczości. Stwarza tez okazję do całkowicie odmiennego traktowania opakowania. Czyni z niego bowiem przestrzeń reklamową.
A to oznacza, że opakowanie nie musi być już tylko elementem generującym koszty, ale też produktem, dzięki któremu można zarabiać.
Zdaniem producenta dowolna treść, każda ilość opakowań, a także możliwość personalizacji informacji na opakowaniu jednostkowym sprawia, że oznakowanie standardowego opakowania produktu nową treścią może odbywać się nie tylko taniej, ale także zdecydowanie szybciej.
Videojet Technologies Sp. z o.o., to spółka-córka koncernu Videojet Technologies Inc., wiodącego na świecie producenta atramentowych systemów kodujących Ink-Jet. Firmy Videojet, Marsh, Cheshire, Willett są autorami ponad 275 tys. czynnych systemów znakowania.