Czarne smugi na wypraskach z PMMA
Wtryskiwanie
26 lis 2012, 18:31
Yellow
No to przeczytaj to. Jest to fakt a nie jakiś mit!!!
Jadąc autostradą samochodem po równym terenie na tempomacie około 130 km/h masz obroty około 2,5 tys obr/min (chodzi o diesla) i podczas podjazdu pod górkę dość stromą (czytaj góra Świętej Anny na autostradzie A4) obroty ciągle są te same i prędkość nie spada oczywiście. Według Twojej teorii powinny obroty wzrosnąć a tutaj nie wzrastają!!!. Jak widzisz obciążenie silnika wzrasta a obroty nie.
Piszę to bo ostatnio jechałem samochodem i to sprawdziłem bo sam byłem ciekaw jak to będzie własnie podczas podjazdu pod górkę.
Pozdrawiam
Yellow
Iebm napisał:
Zresztą każdy silnik na świecie zmienia swoje obroty przy zmianie obciązenia .
No to przeczytaj to. Jest to fakt a nie jakiś mit!!!
Jadąc autostradą samochodem po równym terenie na tempomacie około 130 km/h masz obroty około 2,5 tys obr/min (chodzi o diesla) i podczas podjazdu pod górkę dość stromą (czytaj góra Świętej Anny na autostradzie A4) obroty ciągle są te same i prędkość nie spada oczywiście. Według Twojej teorii powinny obroty wzrosnąć a tutaj nie wzrastają!!!. Jak widzisz obciążenie silnika wzrasta a obroty nie.
Piszę to bo ostatnio jechałem samochodem i to sprawdziłem bo sam byłem ciekaw jak to będzie własnie podczas podjazdu pod górkę.
Pozdrawiam
Yellow
26 lis 2012, 19:36
Yellow
No własnie. Widzę że to zrozumiałeś. Koniec tematu z mojej strony.
Pozdrawiam
Yellow
Iebm napisał:rozwiń+
To samo z silnikiem ślimaka we wtryskarce . W celu utrzymania stałych obrotów bez wzgledu na obciazenie musi dostawać rózna porcję oleju ( szybkość przepływu oleju )
No własnie. Widzę że to zrozumiałeś. Koniec tematu z mojej strony.
Pozdrawiam
Yellow
26 lis 2012, 23:41
Ramones
+1
Yellow napisał:rozwiń+Iebm napisał:
Zresztą każdy silnik na świecie zmienia swoje obroty przy zmianie obciązenia .
No to przeczytaj to. Jest to fakt a nie jakiś mit!!!
Jadąc autostradą samochodem po równym terenie na tempomacie około 130 km/h masz obroty około 2,5 tys obr/min (chodzi o diesla) i podczas podjazdu pod górkę dość stromą (czytaj góra Świętej Anny na autostradzie A4) obroty ciągle są te same i prędkość nie spada oczywiście. Według Twojej teorii powinny obroty wzrosnąć a tutaj nie wzrastają!!!. Jak widzisz obciążenie silnika wzrasta a obroty nie.
Piszę to bo ostatnio jechałem samochodem i to sprawdziłem bo sam byłem ciekaw jak to będzie własnie podczas podjazdu pod górkę.
Pozdrawiam
Yellow
+1