BSC Drukarnia Opakowań S.A., jeden z liderów wśród dostawców opakowań z tektury i papieru na polskim rynku, rozbudowuje zakład produkcyjny podmiotu zależnego BSC Etykiety.
- Planowana rozbudowa nieruchomości, stanowiąca zgodnie z prospektem emisyjnym pierwszy etap inwestycji, powinna zostać sfinalizowana do końca tego roku. Dodatkowo, na przełomie tego roku i przyszłego rozważamy zakup kolejnej nieruchomości o powierzchni prawie 3 tys. mkw. pod dalszą rozbudowę zakładu – mówi Janusz Schwark, prezes firmy.
Realizacja całego przedsięwzięcia polegająca m.in. na połączeniu infrastruktury dwóch obecnie odrębnych zakładów pozwoli Spółce na prowadzenie polityki optymalizacji kosztów. Jej realizacja możliwa będzie m.in. poprzez redukcję wydatków na logistykę, transport oraz administrację. Pierwsze efekty finansowe widoczne będą w kolejnym roku.
Całkowity koszt inwestycji szacowany jest na 19,8 mln zł.
Warto wiedzieć, że BSC Drukarnia Opakowań należy do ścisłej czołówki wśród dostawców opakowań z tektury i papieru na polskim rynku. Ponad 80 proc. produkcji spółki trafia do znanych, światowych koncernów, m.in. Danone, Kraft Foods, Procter&Gamble, Beiersdorf, Diageo, McDonald’s czy KFC.
Głównymi odbiorcami są firmy z branży spożywczej i kosmetycznej, m.in. właściciele marek: Nivea, Gillette, Dove, Avon, Dr Irena Eris, Danone, Tchibo, czy Johnnie Walker. BSC jest jedynym dostawcą opakowań kartonowych dla firmy McDonald’s w Polsce.
W ramach współpracy z klientami, spółka zarządza całym procesem tworzenia i logistyki opakowań, począwszy od projektowania ich kształtu, przez produkcję, aż po zarządzanie magazynem.