Tylko w tym roku spółka uzyskała 136 tys. zł dofinansowania z Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach programu “Tworzenie systemu ułatwiającego inwestowanie w MSP”. W ciągu najbliższych tygodni spodziewa się również decyzji o przyznaniu 114 tys. zł w ramach działań „Paszport do Eksportu”.
- Uczestnictwo w tego typu programach to dodatkowe środki, które możemy przeznaczyć na rozwój. Z pozyskanych środków z PARP w znacznej części pokryjemy koszty wprowadzenia spółki na rynek NewConnect. Jeśli z kolei drugi wniosek zostanie zaakceptowany, będzie to istotne wsparcie dla naszego rozwoju na rynkach zagranicznych, szczególnie niemieckim, norweskim i szwajcarskim. Równolegle prowadzimy działania mające na celu zwiększenie sprzedaży na tych rynkach – mówi Maciej Błasiak, prezes Bioerg.
Jednocześnie dodaje, że firma chce pozyskiwać pieniądze także z programów pozwalających na rozwijanie wiedzy środowiskowej i świadomości społecznej.
- Jesteśmy przekonani, że świadomi klienci będą dokonywali wyboru właściwych produktów i opakowań. Dlatego zdecydowaliśmy się rozpocząć prace nad programem edukacyjnym, poprawiającym wiedzę i świadomość polskich konsumentów w kwestiach środowiskowych - podsumowuje Błasiak.