Ciekawe opakowanie na rynku spożywczym. Pasteryzowany niegazowany napój owocowy dla dzieci sprzedawany jest w interesującej butelce skrywającej w sobie niespodziankę w postaci zabawki dla najmłodszych.
Opakowaniem jest butelka PET o pojemności 0,3 l i wadze 21g. Została ona pokryta termokurczliwą etykietą typu shrink sleeve wykonaną z polietylenu wysokiej gęstości. Dołączono do niej tzw. sportowe zamknięcie. Jednak, to co w największym stopniu wyróżnia opakowanie to fakt, że na korpusie butelki pod etykietą znajduje się kapsułka z niespodzianką - zabawką. Aby się do niej dostać należy oderwać część termokurczliwej etykiety.
Jeśli chodzi natomiast o same etykiety, to powstają one w procesie zadruku rękawa z folii, która pod działaniem ciepła kurczy się na całej swojej powierzchni. Stosowanie takich etykiet przynosi stosunkowo dużo korzyści. Dostarczają one m.in. możliwości całkowitego pokrycia opakowania i wykorzystania do druku całej powierzchni. Wspiera to skuteczność opakowania i zwiększa jego oddziaływanie promocyjne. Rozwiązuje też problem nierównych niekiedy kształtów opakowań, gdy stosowanie klasycznych etykiet nie jest wskazane.
Produkt znajdujący się w prezentowanym opakowaniu sprzedaje czeska firma Interfood. Opakowania produkowane są w Czechach.