TAROPAK to kompleksowe targi obejmujące wszystkie gałęzie branży opakowań. Kolejne edycje imprezy to setki nowości mających zastosowanie w różnych dziedzinach gospodarki, gdzie wykorzystywane są opakowania oraz rozwiązania związane z etykietowaniem. Tegoroczna edycja Targów TAROPAK, która zostanie zaprezentowana w całkiem nowej odsłonie, odbędzie się w dniach 13-15 listopada 2024 roku na Międzynarodowych Targach Poznańskich.
Każdego roku Targi TAROPAK odwiedzają przedstawiciele różnych branż - od przemysłu spożywczego, kosmetycznego, farmaceutycznego, przez meblarstwo, motoryzację, aż po branżę chemiczną i ogrodnictwo. Wszyscy poszukują nowoczesnych i funkcjonalnych rozwiązań dla opakowania swoich produktów. Ważnym obszarem tematycznym targów jest dynamicznie rozwijający się rynek e-commerce.
Nowości na targach
Podczas tegorocznej edycji Targów TAROPAK nie zabraknie znanych branżowych rozwiązań, które zostaną zaprezentowane z podziałem na różne sektory branży opakowaniowej, m.in. surowce i materiały opakowaniowe, ekoopakowania, maszyny i urządzenia pakujące oraz służące do wyrobu opakowań, opakowania dla e-commerce, etykietowanie czy magazynowanie. Wszystkie strefy zostaną oznaczone kolorami, aby każdy zwiedzający mógł łatwo poruszać się po targowej ekspozycji.
Po raz pierwszy na polskim rynku targów branży opakowaniowej pojawi się strefa Start-Up. W innowacyjnej przestrzeni zaprezentowane zostaną nowatorskie projekty, oferując młodym przedsiębiorcom i naukowcom możliwość zaistnienia, a firmom – okazję do odkrycia nowoczesnych rozwiązań i produktów, które mogą znacząco usprawnić ich codzienną działalność.
Podczas Targów TAROPAK odbędzie się pierwsza edycja wydarzenia „Kobiety w branży opakowań”, które zgromadzi liderki z sektora opakowaniowego oraz przedstawicielki kluczowych gałęzi gospodarki, które intensywnie korzystają z innowacyjnych rozwiązań w tej dziedzinie. To unikalne spotkanie ma na celu wymianę doświadczeń, budowanie sieci kontaktów oraz dyskusję na temat przyszłości branży, w której kobiety odgrywają coraz ważniejszą rolę.
Konferencja TAROPAK E-COMMERCE
Podczas tegorocznych targów powróci dobrze znana Konferencja TAROPAK E-COMMERCE, która zaskoczy ciekawymi tematami i nowymi prelegentami. W trakcie spotkań uczestnicy będą mogli zgłębić zagadnienia związane z nowymi technologiami w opakowaniach, budowaniem marki i doświadczeń klienta, a także efektywnym zarządzaniem logistyką i łańcuchem dostaw. Nie zabraknie również dyskusji na temat optymalizacji kosztów i poprawy efektywności w branży opakowaniowej.
Partnerem strategicznym Konferencji jest firma Smurfit Westrock, globalny lider w dziedzinie produkcji papieru i zrównoważonych opakowań. Firma prowadzi działalność w 40 krajach, zatrudnia ponad 100 tys. pracowników w ponad 500 zakładach produkcji opakowań i 63 papierniach. Dzięki firmie Smurfit Westrock uczestnicy konferencji będą mogli poznać najnowsze rozwiązania wspomagające e-commerce w codziennej pracy.
Targi TAROPAK od lat łączą branżę opakowaniową umożliwiając wymianę doświadczeń, nawiązywanie trwałych kontaktów biznesowych oraz poznanie trendów i nowości rynkowych.
TAROPAK to przestrzeń łącząca różne branże skupione wokół nowoczesnych, a zarazem funkcjonalnych opakowań.