Koncern Danone poszerzył zestaw opakowań, w których sprzedawane są jego opakowania. Od kilkunastu dniach w sklepach dostępny jest jogurt Naturalny Danone w całkowicie odnowionym pojemniku.
Firma wprowadziła znany smak swojego jogurtu w dwóch odświeżonych opakowaniach. Pierwsze może pochwalić się pojemnością 0.135 l, drugie natomiast 0,46 l. Duża wersja pojemnika wzbogacona jest też o specjalny topper, czyli nakładkę na kubek z produktem spożywczym w postaci pokrywki plastikowej, napełnionej dowolnym wsadem, będącym dodatkiem do tego produktu. Opakowanie, w którym sprzedawany jest jogurt zostało wykonane z PP.
Za wizualizację nowego opakowania odpowiada firma Dragon Rouge. W nowych opakowaniach silnie zaznaczono zielony kolor, a postać kobiety w geście wyrażającym radość i chęć do życia odpowiada nowym metodom pozycjonowania marki.
Danone wspólnie z firmą Zott są liderami polskiego rynku jogurtów i mają w nim po ponad 30 proc. udziałów. Trzecia jest Bakoma, notująca niemal połowę słabsze rezultaty.