Firma Dassault Systèmes ogłosiła, że została partnerem 9. edycji French Touch, corocznego święta promującego francuską kulturę i tradycję w Polsce. Temu wielowymiarowemu wydarzeniu towarzyszy akcja handlowa, na która składają się oferty rabatowe i wyjątkowy asortyment produktów francuskich lub inspirowanych Francją. W akcji handlowej bierze udział ponad 7000 punktów sprzedażowych i usługowych. Zwieńczeniem obchodów jest Gala French Touch z udziałem artystów polskich i francuskich. Co roku emitowana na żywo przez telewizję, przyciąga przed ekrany miliony widzów.
Trendy konsumenckie zmieniają się błyskawicznie
Dziś zachowania i preferencje konsumentów zmieniają się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Żeby utrzymać lojalność i zainteresowanie klientów, firmy muszą reagować równie szybko. Według raportu „Top retail trends in 2023”, jednym z kluczowych trendów wśród dzisiejszych konsumentów jest personalizacja, która dla firm stała się już wymogiem biznesowym. Raport wskazuje również, że w 2023 roku sprzedawcy detaliczni będą coraz mocniej skupiać się na gromadzeniu, konsolidacji oraz wykorzystaniu istotnych danych po to, by lepiej dostosowywać doświadczenia handlowe.
Personalizacja produktów jest przykładem pokazującym, jak szybko zmieniają się trendy konsumenckie, co prowadzi producentów marek z branży pakowanych towarów konsumpcyjnych (CPG) do rozszerzania linii swoich produktów w oparciu o krótkie innowacyjne serie. W połączeniu z dużymi globalnymi sieciami produkcyjnymi skutkuje to rosnącą różnorodnością i kompleksowością działań Zwłaszcza w sytuacji, gdy fabryki w różnych regionach geograficznych pracują na niekompatybilnych urządzeniach, bazując na różnych regulacjach, konfiguracjach i sile roboczej. W takich warunkach koordynacja działań polegająca na podejmowaniu inteligentnych, świadomych decyzji produktowych w czasie rzeczywistym staje się priorytetem dla firm. Remedium na tę złożoność jest ustanowienie najlepszych praktyk w złożonych sieciach produkcyjnych.
Ciągła optymalizacja planowania i produkcji
Inteligentne i elastyczne środowisko produkcyjne pozwala firmom z branży CPG usprawniać zarządzanie produkcją i zapotrzebowaniem, nawet przy rosnącej złożoności działań.
Z platformą 3DExperience firmy Dassault Systèmes producenci marek CPG i dostawcy opakowań mogą dopasować ilość oraz asortyment produktów do rzeczywistych możliwości produkcyjnych. Dzięki temu zwiększają wydajność i wykorzystanie zasobów obniżając poziom zapasów oraz koszty. Producenci otrzymują także dostęp do istotnych informacji produkcyjnych w czasie rzeczywistym, co umożliwia szybsze podejmowanie decyzji na odpowiednich poziomach. Wgląd w aktualne informacje z dowolnego zakładu w przedsiębiorstwie wpływa na zmniejszenie liczby przeróbek i odpadów, podczas gdy kontrola błędów drukowania, pakowania i etykietowania w czasie rzeczywistym pomaga utrzymać produkcję zgodnie z harmonogramem.