Etykiety EP Labels firmy Checkpoint Systems

Etykiety EP Labels firmy Checkpoint… Na rynek opakowaniowy wprowadzane są właśnie nowoczesne i innowacyjne etykiety radiowe EP Labels, których producentem jest firma Checkpoint Systems. Ta zagraniczna spółka funkcjonuje także na polskim rynku. Nowy produkt cechuje fakt, że etykiety można integrować z opakowaniem już na etapie wstępnej produkcji.

- Nasze etykiety EP enhanced performance stanowią niewątpliwy przełom w dziedzinie technologii EAS, czyli elektronicznych systemów przeciwkradzieżowych stosowanych w obiektach handlowych. Systemy te chronią pojedyncze produkty przed kradzieżą w sklepie - tłumaczy George Off z firmy Checkpoint Systems.

Off zapewnia równocześnie, że walory EP Labels nie ograniczają się jedynie to właściwości ochronnych. Firmowa nowość może być też z powodzeniem wykorzystywana jako nośnik najpotrzebniejszych informacji o produkcie, do którego jest dołączona.

Prace nad pełnym przygotowaniem radiowych etykiet trwały przeszło dwa lata. Opłaciło się poświęcić tak dużo czasu na testy i pomiary, bo dzięki temu powstał produkt, będący połączeniem wysokiej elastyczności i funkcjonalności. Ponadto cechują go znacznie mniejsze rozmiary w porównaniu z dotychczasowymi rozwiązaniami tego typu.

Właściwości te sprawiają, że EP Labels mogą być wykorzystywane nawet przy bardzo małych produktach. To duże ułatwienie dla sprzedawców, bo do tej pory takie niewielkie produkty musiały być umieszczane w specjalnych gablotach lub kasetkach. Teraz dzięki EP Labels będą mogły być na wyciągnięcie ręki.

Z tego względu, że standardowe zabezpieczenia nie zawsze są wychwytywane przez sklepowe anteny, w ramach prac nad technologią postanowiono położyć duży nacisk na jej wykrywalność. Jest to szczególnie istotne dla właścicieli sklepów i ich pracowników, którzy często ponoszą koszty skradzionych produktów.

Jednym z najważniejszych wyróżników EP Labels jest fakt, że etykiety można idealnie dopasowywać i integrować z towarem lub jego opakowaniem i to już na etapie produkcji. Sprawia to, że etykiety są całkowicie niewidoczne dla klientów oraz personelu sklepów. To ważna cecha, ponieważ częstymi sprawcami kradzieży są właśnie pracownicy.

- Nowym zastosowaniem zabezpieczeń sklepowych jest połączenie ich z nośnikiem informacji o produkcie. EP Labels zostały zaprojektowane w ten sposób by były kompatybilne z aplikatorami Metro Proline XXL. Metkownice tego typu umożliwiają przymocowanie zabezpieczenia i nadrukowanie na nim informacji o produkcie, takiej jak cena czy aktualna promocja. Pozwala to oszczędzić czas, a co za tym idzie pieniądze, które obecnie trzeba poświęcić, by w pełni oznakować asortyment ? komentuje Grzegorz Popek, zajmujący się działaniami PR i marketingiem firmy Checkpoint Systems.

Firma Checkpoint Systems jest międzynarodowym przedsiębiorstwem, zajmującym się produkcją oraz dostarczaniem rozwiązań z zakresu ochrony towarów i opakowań. W skład oferowanych przez nią usług i produktów wchodzi śledzenie, znakowanie oraz zabezpieczanie asortymentu.

Czytaj więcej:
Etykiety 165
Nowości 340