Firma CHEP Polska otworzyła nowe centrum serwisowe swoich niebieskich palet

Firma CHEP Polska otworzyła… Firma CHEP Polska otworzyła kolejne centrum serwisowe w naszym kraju. Tym samym spółka wydaje swoje niebieskie palety już z pięciu tego typu obiektów. Uruchomienie centrum w Radomiu to w ocenie przedstawiciele CHEP potwierdzenie faktu, że w Polsce systematycznie rośnie zapotrzebowanie na stosowanie tego rodzaju palet.

Charakterystyczne niebieskie palety CHEP stają się coraz bardziej popularnym nośnikiem przeznaczonym do magazynowania i transportu towarów. Są też alternatywą dla systemu wymiany palet EUR. W tej chwili już ponad 200 odbiorców, którymi są zarówno lokalne firmy jak i działające w Polsce międzynarodowe korporacje, korzysta z wynajmu palet CHEP. Dynamiczny wzrost zainteresowania systemem wynajmu palet (ang. pooling) skłania firmę do stałego rozwoju infrastruktury. Stąd uruchomienie centrum serwisowego w Radomiu.

Nowe centrum serwisowe CHEP Polska

- CHEP, który działa na rynku polskim od 2000 r. staje się coraz bardziej rozpoznawalnym dostawcą unikalnych usług outsourcingowych w zakresie zarządzania opakowaniami, umożliwiających przedsiębiorcom wydzielenie poza strukturę działalności pozaoperacyjnej i skoncentrowanie się na produkcji i sprzedaży swoich towarów - tłumaczy Marta Górska z firmy CHEP Polska. – Oferta naszej firmy stanowi odpowiedź na zapotrzebowanie przedsiębiorców borykających się z problemami wynikającymi z ryzyka prawnego obrotu paletami, kwestionowania „legalności” palet drewnianych, kłopotliwego ustalania sald wymiany z odbiorcami lub dostawcami czy też niskiej jakości tych opakowań. Oferujemy usługę wynajmu palet, rozpoznawalnych dzięki charakterystycznej niebieskiej barwie, która umożliwia przedsiębiorcom magazynującym i transportującym swoje produkty na paletach, przeniesienie na CHEP szeregu czasochłonnych i kosztownych funkcji w obszarze zarządzania paletami – dodaje Marta Górska.

Nowe centrum serwisowe spółki jest miejscem, z którego palety CHEP są przekazywane klientom firmy, czyli producentom, importerom i eksporterom produktów. Palety wysyłane przez odbiorców pod ich towarem do dystrybutorów są w dalszej kolejności odbierane przez CHEP i zwracane do centrum serwisowego. Tam natomiast przed ich wydaniem do ponownego użycia przechodzą procesy kontroli jakości oraz gdy zachodzi taka konieczność są poddawane naprawie.

Warto wiedzieć, na co CHEP zwraca szczególną uwagę, że system wynajmu ich palet wyklucza konieczność prowadzenia rozliczeń sald palet z dystrybutorami, a także usprawnia i zapewnia płynność całego łańcucha dostaw, eliminując przy tym problem odrzucenia palet przez dystrybutora. Palety CHEP są bowiem uznawane i przyjmowane przez sieci handlu nowoczesnego i repaletyzacji towaru.

Użytkownicy tych palet nie odbierają ich od dystrybutorów - odbiorem palet CHEP zajmuje się bowiem specjalna firma transportowa, dzięki czemu przedsiębiorcy unikają zbędnej administracji: prowadzenia ewidencji palet, ustalania terminów odbioru palet oraz dyskusji na temat ilości i jakości zwróconych nośników.

Nowe radomskie centrum serwisowe CHEP wyposażone jest w halę o powierzchni ponad 3000 mkw. Na tym terenie docelowo zainstalowanych zostanie 10 stołów do inspekcji i napraw palet. Jest to piąty tego typu obiekt firmy w Polsce. Wcześniejsze cztery powstały w Kampinosie k/Warszawy, Gądkach k/Poznania, Świętochłowicach k/Katowic i w Kozienicach k/Radomia. Rozbudowa infrastruktury CHEP związana jest z rosnącym zapotrzebowaniem na usługi firmy, a co za tym idzie również palety dostarczane przez CHEP do swoich odbiorców. Firma przewiduje otwarcie kolejnych dwóch centrów serwisowych do końca 2010 r.

Nowe centrum serwisowe CHEP Polska


Czytaj więcej: