
Do tej pory napoje energetyczne Hoop Polska były dostępne tylko w puszkach aluminiowych. Teraz kolekcję wzbogacono również o opakowania PET. Butelki stworzono w dwóch rozmiarach: 0,5 oraz 1 litra. Jednak wprowadzenie opakowań PET, to dopiero pierwsza innowacja zaproponowana przez producenta. Nowością są także etykiety typu sleeve rozciągające się na całej powierzchni butelki, z przezroczystymi elementami, dzięki którym widać napój w butelce – co na rynku napojów energetycznych w Polsce zdarza się po raz pierwszy. Grafika etykiety nawiązuje do stylistyki wirtualno - internetowej. Dodatkowo znajdują się na niej ikony potwierdzające obecność energetyzujących składników. Etykiety zostały stworzone przez firmę Masterpress.
Warto wiedzieć, że etykiety termokurczliwe powstają w wyniku zadruku rękawa z folii, która pod wpływem ciepła ulega skurczeniu na całej swojej powierzchni. Do produkcji takich etykiet używa się różnych materiałów, m.in. polichlorku winylu, politereftalan etylenowy z glikolem lub polistyrenu w zależności od stopnia kurczliwości.