Wypuszczenie na rynek mniejszego, poręcznego i półlitrowego opakowania PET, to krok w stronę poszerzenia oferty tego znanego producenta naturalnej wody mineralnej oraz napojów produkowanych na bazie takiej wody. Do tej pory bowiem Ice Tea, napój herbaciany, dostępny był jedynie w dużo większych 1,5 litrowych butelkach.
Jeśli chodzi natomiast o mniejsze odpowiedniki, to w sześciu warstwach na palecie Euro mieści się 1296 butelek, o łącznym ciężarze 725 kg.
Warto wiedzieć, że Jurajska dysponuje własną wytwórnią butelek PET. Przełomowe uruchomienie produkcji napojów w butelkach typu PET nastąpiło w 1993 r. Od tego czasu Jurajska odnotowała kilkusetprocentowy wzrost sprzedaży swoich napojów. Obecnie posiada trzy nowoczesne i wyspecjalizowane linie technologiczne o łącznej wydajności 50 tys. szt. butelek na godzinę.
Ice Tea, która zadebiutowała na rynku - jak już wspomniano w 1,5 litrowym opakowaniu - natychmiast zdobyła klientów. Dzięki tej marce w ciągu trzech pierwszych miesięcy od jej wprowadzenia Jurajska zwiększyła swoją sprzedaż czterokrotnie.