Innowacje Sumitomo (SHI) Demag na targach Plastpol

MyConnect- nowoczesna platforma online usprawniająca zarządzanie inteligentną fabryką

Na tegorocznych targach Plastpol odbędzie się również po raz pierwszy w Polsce pełna prezentacja modułowego systemu MyConnect od firmy Sumitomo (SHI) Demag, oferującego szereg możliwości i rozwiązań online dla lepszego i sprawniejszego zarządzania produkcją. Opracowany przez specjalistów z firmy Sumitomo (SHI) Demag system zapewnia szeroki wybór zdalnych usług dostępnych dla wszystkich użytkowników maszyn Sumitomo (SHI) Demag. W drugiej połowie 2018 roku firma wprowadzi na rynek pierwsze modele swoich wtryskarek wyposażonych w system ułatwiający podłączenie maszyny do sieci internetowej, a także z możliwością podłączenia do sieci bezprzewodowej.

Standardowy pakiet systemu myConnect zawiera pięć modułów:

  1. mySupport basic zapewnia wsparcie online: operatorzy maszyn mogą zgłosić problem do działu serwisu Sumitomo (SHI) Demag w każdej chwili za pomocą panelu operatorskiego, komputera bądź też urządzenia mobilnego. Takie działanie umożliwi zespołowi Sumitomo (SHI) Demag połączenie się zdalne z maszyną w celu analizy danych i szybkiego rozwiązania problemu.
  2. myDocumentation umożliwia klientom wyszukiwanie dokumentacji technicznej za pomocą jednego przycisku. Jednocześnie, system samoczynnie sprawdza dostępność nowych wersji dokumentacji na serwerze. To daje pewność, iż klient zawsze posiada aktualną dokumentację.
  3. myPartsShop to moduł umożliwiający klientom zamawianie części zamiennych online. Katalog części zamiennych jest przyporządkowany do każdej maszyny. Dzięki temu operatorzy szybko i pewnie wytypować części, których potrzebują.
  4. myLIfeCycleLog rejestruje każde znaczące działanie występujące na maszynie tworząc kompletną historię zdarzeń dla każdej wtryskarki. Klient ma zawsze dostęp do tej historii.
  5. myConnectApp pozwala na podgląd swojej produkcji z każdej lokalizacji.


myconnect


Dodatkowe moduły spoza pakietu podstawowego są dostępne również w formie modułowej:

  • mySupportPremium zapewniający wsparcie serwisowe online 24/7;
  • myProduction pozwalający na wizualizację i monitorowanie statusu maszyn lub linii produkcyjnej;
  • myAlarming wysyłający alerty online w momencie pojawienia się błędów;
  • myReporting umożliwiający generowanie indywidulanych raportów i dokumentacji;
  • myMaintenance służący do zarządzania pracami konserwacyjnymi i serwisowymi;
  • myApplicationExpert dający możliwość nawiązywania konferencji online i wideokonferencji czy też połączeń VNC;
  • mySelfService oferujący wsparcie serwisowe za pomocą inteligentnych okularów.

Wszystkie moduły mogą być bezpiecznie obsługiwane, gdyż Sumitomo (SHI) Demag dostarcza swoim klientom wyłącznie zabezpieczone i certyfikowane oprogramowanie. Jest to istotne w szczególności przy używaniu oprogramowania przez firmy posiadające skomplikowaną, złożoną produkcję, gdzie ważnym jest aby wszelkie dane były bezpiecznie przechowywane i magazynowane przez cały czas.

Dla potwierdzenia bezpieczeństwa oferowanego oprogramowania niech będzie fakt, iż partner firmy Sumitomo (SHI) Demag w tym projekcie został nagrodzony Certyfikatem Zaufanego Produktu TUViT.

Praktyczne działanie programu, począwszy od wysłania zgłoszenia po jego rejestrację i rozwiązanie będzie można obserwować podczas targów Plastpol na stoisku F-19 firmy Sumitomo (SHI) Demag.

Czytaj więcej: