MyConnect- nowoczesna platforma online usprawniająca zarządzanie inteligentną fabryką
Na tegorocznych targach Plastpol odbędzie się również po raz pierwszy w Polsce pełna prezentacja modułowego systemu MyConnect od firmy Sumitomo (SHI) Demag, oferującego szereg możliwości i rozwiązań online dla lepszego i sprawniejszego zarządzania produkcją. Opracowany przez specjalistów z firmy Sumitomo (SHI) Demag system zapewnia szeroki wybór zdalnych usług dostępnych dla wszystkich użytkowników maszyn Sumitomo (SHI) Demag. W drugiej połowie 2018 roku firma wprowadzi na rynek pierwsze modele swoich wtryskarek wyposażonych w system ułatwiający podłączenie maszyny do sieci internetowej, a także z możliwością podłączenia do sieci bezprzewodowej.Standardowy pakiet systemu myConnect zawiera pięć modułów:
- mySupport basic zapewnia wsparcie online: operatorzy maszyn mogą zgłosić problem do działu serwisu Sumitomo (SHI) Demag w każdej chwili za pomocą panelu operatorskiego, komputera bądź też urządzenia mobilnego. Takie działanie umożliwi zespołowi Sumitomo (SHI) Demag połączenie się zdalne z maszyną w celu analizy danych i szybkiego rozwiązania problemu.
- myDocumentation umożliwia klientom wyszukiwanie dokumentacji technicznej za pomocą jednego przycisku. Jednocześnie, system samoczynnie sprawdza dostępność nowych wersji dokumentacji na serwerze. To daje pewność, iż klient zawsze posiada aktualną dokumentację.
- myPartsShop to moduł umożliwiający klientom zamawianie części zamiennych online. Katalog części zamiennych jest przyporządkowany do każdej maszyny. Dzięki temu operatorzy szybko i pewnie wytypować części, których potrzebują.
- myLIfeCycleLog rejestruje każde znaczące działanie występujące na maszynie tworząc kompletną historię zdarzeń dla każdej wtryskarki. Klient ma zawsze dostęp do tej historii.
- myConnectApp pozwala na podgląd swojej produkcji z każdej lokalizacji.
Dodatkowe moduły spoza pakietu podstawowego są dostępne również w formie modułowej:
- mySupportPremium zapewniający wsparcie serwisowe online 24/7;
- myProduction pozwalający na wizualizację i monitorowanie statusu maszyn lub linii produkcyjnej;
- myAlarming wysyłający alerty online w momencie pojawienia się błędów;
- myReporting umożliwiający generowanie indywidulanych raportów i dokumentacji;
- myMaintenance służący do zarządzania pracami konserwacyjnymi i serwisowymi;
- myApplicationExpert dający możliwość nawiązywania konferencji online i wideokonferencji czy też połączeń VNC;
- mySelfService oferujący wsparcie serwisowe za pomocą inteligentnych okularów.
Wszystkie moduły mogą być bezpiecznie obsługiwane, gdyż Sumitomo (SHI) Demag dostarcza swoim klientom wyłącznie zabezpieczone i certyfikowane oprogramowanie. Jest to istotne w szczególności przy używaniu oprogramowania przez firmy posiadające skomplikowaną, złożoną produkcję, gdzie ważnym jest aby wszelkie dane były bezpiecznie przechowywane i magazynowane przez cały czas.
Dla potwierdzenia bezpieczeństwa oferowanego oprogramowania niech będzie fakt, iż partner firmy Sumitomo (SHI) Demag w tym projekcie został nagrodzony Certyfikatem Zaufanego Produktu TUViT.
Praktyczne działanie programu, począwszy od wysłania zgłoszenia po jego rejestrację i rozwiązanie będzie można obserwować podczas targów Plastpol na stoisku F-19 firmy Sumitomo (SHI) Demag.