Kompania Piwowarska wprowadziła na rynek opakowaniowy nowy gadżet.
Przykładem gadżetowej ofensywy KP w branży opakowaniowej jest nowatorski lodówkomat. Pojawił się on właśnie na sklepowych półkach w całym kraju. To nic innego jak tylko zupełnie nowa seria multipacków piwa Lech Premium.
Jest to wygodny i poręczny karton, którego jeden z boków w łatwy sposób można oderwać, przeznaczony jest do włożenia do lodówki. Całość zawiera osiem puszek o pojemności 330 ml. Lodówkomat to odpowiedź na trend rosnącego zapotrzebowania na atrakcyjne multipacki, szczególnie w sklepach wielkopowierzchniowych. Lodówkomaty znajdują się aktualnie w fazie testów i są dostępne wyłącznie w sklepach sieci Tesco. Nie jest na razie przesądzone, czy oraz kiedy pojawią się na półkach innych sklepów.
Pablo |
Wysłany: 2012-03-02 16:17:42 No to po "leszku" dla wszystkich i zaczynamy weekend |