Kinga Sieradzon została dyrektorem generalnym Tetra Pak na rynek polski, czeski, słowacki i węgierski. Nowa dyrektor jest związana z firmą od 22 lat. W przeszłości zajmowała stanowiska kierownicze w biurach firmy w Szwajcarii, Szwecji, Grecji oraz w Polsce. Kinga Sieradzon zastąpiła Małgorzatę Kołton.
Kinga Sieradzon jest absolwentką skandynawistyki Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu i posiada MBA ze szwajcarskiego Międzynarodowego Instytutu Rozwoju Zarządzania (Institute of Management Development). Pracę w Tetra Pak rozpoczęła w 1994 r. W 2001 r. objęła stanowisko dyrektora ds. wsparcia dla biznesu na region Europy i Afryki. Rok później została mianowana na stanowisko dyrektora serwisu i sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią, a w 2010 r. została dyrektorem sprzedaży na Polskę, Czechy, Słowację i Węgry. Kolejnym krokiem w jej karierze było objęcie stanowiska dyrektora ds. zarządzania klientami strategicznymi w ramach struktury Customer Management w głównej siedzibie Tetra Pak w Szwajcarii.
Kinga Sieradzon wróciła do zarządzania strukturą regionalną Tetra Pak po okresie współpracy z największymi globalnymi klientami firmy, podczas którego zdobyła wszechstronne doświadczenie na rynku międzynarodowym, co uzupełnia jej szeroką wiedzę o rynkach Polski, Węgier, Czech i Słowacji. Zdaniem nowego dyrektora generalnego, firma powinna nadal skupiać się na wspieraniu swoich klientów, oferując im innowacyjne rozwiązania dopasowane do ich konkretnych potrzeb i pozwalające im budować przewagę w obecnym konkurencyjnym środowisku biznesowym:
- Gdy wyjechałam z Polski trzy lata temu, nie sądziłam, że tak prędko wrócę - powiedziała Kinga Sieradzon. - Jestem szczęśliwa i dumna, że mogę stać na czele Tetra Pak Polska, Czechy, Słowacja i Węgry. Dzięki naszym klientom, którzy stale się rozwijają, podległy mi region jest stabilny na tle Europy. Będę współpracować z zespołami odpowiedzialnymi za każdy z krajów regionu, żeby wspierać naszych partnerów w stawianiu czoła nowym wyzwaniom, które pojawiają się na rynku, aby, tak jak i my, zawsze byli o krok przed konkurencją.