Firma ML Polyolefins, producent recyklatów PP, zaprezentowała nowe portfolio produktów, dostosowując swoją ofertę do oczekiwań klientów i grupując swoje tworzywa według sposobu przetwórstwa. Przygotowując nową ofertę, ML uzupełnia gamę tworzyw o premierowe materiały do wtrysku.
Prezes Tomasz Mikulski przedstawia powody zmian w ekspozycji oferty produktowej: - W tym roku świętujemy 20-lecie naszej działalności, dlatego założyliśmy sobie, że przygotujemy kilka prezentów dla naszych klientów, które będziemy sukcesywnie przedstawiać przy okazji kolejnych wydarzeń branżowych. Od dłuższego czasu pracowaliśmy nad nowym brandingiem naszych produktów, chcąc ujednolicić nazewnictwo oraz ułatwić naszym klientom rozpoznawanie finalnego zastosowania poszczególnych materiałów, stąd zmiany w ofercie - wskazuje prezes ML Polyolefins.
- Pogrupowaliśmy nasze produkty, nadając im nowe nazwy oraz poszerzyliśmy nieco dostępne odmiany tworzyw. Naturalnie nie zabraknie premier nowych produktów, nad którymi pracowaliśmy w ostatnim okresie.
Przedstawiciele firmy, specjalizującej się w przetwórstwie polipropylenu, postanowili poszerzyć dotychczasowy profil działalności, w którym dominowała oferta oryginalnych tworzyw oraz recyklatów PIR (Post Industrial Recycled). Do nowego portfolio włączyli regranulaty PCR (Post Consumer Recycled), które z racji forsowanych przez Unię Europejską regulacji, zdobywają coraz większą popularność.
- Zależy nam, aby podążać za trendami rynkowymi oraz odpowiadać na zapotrzebowanie naszych klientów - tłumaczy powody decyzji o rozpoczęciu przetwórstwa surowców pokonsumpcyjnych Krzysztof Nowosielski, Dyrektor Handlowy ML Polyolefins. - Dużą popularnością cieszą się dziś regranulaty wytwarzane z household wastes, jak określają to klienci, stąd nasza decyzja o poszerzeniu oferty. Oczywiście nadal w naszym portfolio będą recyklaty wytwarzane wyłącznie z surowców poprodukcyjnych, co zawsze wyróżniało nas na tle konkurencji.
W najbliższych tygodniach firma zapowiada premierę pełnej, poszerzonej oferty. Wiadomo już, że uznany na rynku czarny regranulat wysokiej jakości, będzie miał kilka odmian. Producent wprowadza do sprzedaży surowce o różnym płynięciu, przez co będą dostępne dla większej ilości zastosowań.
- Nie chcemy zostawać z tyłu. Wręcz przeciwnie, chcemy nadawać ton całej branży, korzystać z naszego wieloletniego doświadczenia i wiedzy naszych pracowników - podkreśla Krzysztof Nowosielski. - Rynek w zachodniej Europie jasno wskazuje gdzie jest przyszłość i zamierzamy skorzystać z tej podpowiedzi - podsumowuje kierunek rozwoju firmy.
Jak zapewniają przedstawiciele firmy, mimo że 20-lecie działalności przypada na okres walki z pandemią koronawirusa, spółka zamierza realizować założone cele związane z odświeżeniem i poszerzeniem oferty. Swoje działania i premiery nowych produktów postanowiła jednak przenieść głównie do Internetu, gdyż w obecnej sytuacji targi i konferencje, podczas których miano prowadzić działania promocyjne odbędą się w innych terminach.
Szczegóły nt. nowych produktów można znaleźć na stronie www.mlpolyolefins.com oraz u przedstawicieli Działu Handlowego:
Agnieszka Sieczkowska +48 534 052 671 | LinkedIn: A. Sieczkowska | asieczkowska@mlpolyolefins.com
Agnieszka Moch +48 789 189 723 | LinkedIn: A. Moch | amoch@mlpolyolefins.com