Producent wódki Nemiroff wprowadza na rynek nową butelkę. Została ona już nagrodzona międzynarodowym wyróżnieniem przyznawanym podczas grudniowego TFWA World Exhibition 2007, które odbyło się w Cannes.
Unikatowy design butelki został opracowany przez brytyjską agencję Claessens International, która wcześniej przygotowywała projekty dla takich marek jak m.in. Johnnie Walker, Bacardi, Pernod Ricard.
Brytyjczycy stworzyli butelkę o eleganckim kształcie, wysokiej szyjce i ograniczonych krawędziach. Na uwagę zasługuje też etykieta opakowania, która została wykonana z drogiego metalizowanego papieru, łączącego kilka typów matowych i połyskujących folii metalowych. Każda z etykiet ma swój własny odcień i wyjątkowy kolor.
Pierwszymi klientami, którzy mogli zapoznać się z wyszukanym modelem butelki Nemiroff byli Polacy. W Warszawie odbyło się bowiem specjalne party na 800 osób, podczas którego miała miejsce promocja zarówno opakowania jak i alkoholu.
Spotkanie było związane z faktem, że z końcem ub. roku sfinalizowano procedurę zmiany nazwy spółki Legro - dotychczasowego wyłącznego dystrybutora produktów Nemiroff w Polsce. Stała się ona własnością Nemiroff Holding i zmieniła nazwę na Nemiroff Polska. Ukraiński Nemiroff produkuje rocznie ponad 90 milionów litrów alkoholu i jest uznawany za najbardziej popularną markę na świecie tuż po Smirnoffie i Stolichnaya.
Nowa butelka marki Nemiroff
2008-01-18