Nowa era druku na targach Poligrafia 2015

Nowa era druku na targach… W dniach 26 do 29 maja Międzynarodowe Targi Poznańskie zapraszają specjalistów w dziedzinie poligrafii na Międzynarodowe Targi Maszyn, Materiałów i Usług Poligraficznych Poligrafia, wydarzenie, które od lat łączy i rozwija, buduje oraz integruje branżę. Jak przekonują organizatorzy, w tym roku impreza pokaże całkowicie nowe oblicze - przez kilka ostatnich edycji wydarzeniu towarzyszyły targi branży reklamowej Reklama360, jednak w tym roku organizatorzy odeszli od tego pomysłu, koncentrując się jedynie na ofercie dla firm stricte poligraficznych.

– Wystawcami majowego święta poligrafii będą firmy związane wyłącznie z tym sektorem, a więc oferujące maszyny, akcesoria, surowce, oprogramowanie itp. – wyjaśnia Piotr Kamiński, dyrektor projektu. – Odświeżenie koncepcji targów Poligrafia to coś więcej niż nowe logo czy ideologia. Stawiamy na czyny i powrót do czystej poligraficznej formy, co spowoduje, że Poznań ponownie stanie się poligraficzną stolicą Polski.

Zmiany zwiastujące nową erę poznańskiej Poligrafii zdecydowanie najsilniej związane są z kwestią zwiedzających targi. Uruchomiony telemarketing weryfikujący dotychczasowe dane, a jednocześnie wzbogacenie baz o dodatkowe rekordy pozwoliły stworzyć nowy, niezwykle wartościowy pakiet informacji o profilu zwiedzających, ich preferencjach oraz oczekiwaniach względem targów Poligrafia 2015.

– Wiemy, że 72 proc. zwiedzających deklaruje, iż przyjeżdża na targi w celu zapoznania się z nowościami produktowymi wystawców, a aż 34 proc. z nich ma zamiar dokonać inwestycji w swój park maszynowy – mówi Ilona Rosiak, wicedyrektor projektu. – 63 proc. osób odwiedzających targi poszukuje inspiracji i kierunków rozwoju dla swojego biznesu, dlatego też wszyscy oni otrzymają od nas bezpłatne zaproszenia na Poligrafię uprawniające również do parkowania tuż pod samą halą wystawienniczą. Tak właśnie premiujemy profesjonalistów, którzy będą naszymi gośćmi.

Targi to przede wszystkim spotkania biznesowe, nie oznacza to jednak, że cztery targowe dni pozbawione zostaną wydarzeń towarzyszących.

– Centrum krótkich konferencji, interaktywnych warsztatów oraz zwięzłych prezentacji będzie Poligraficzna Arena, która powstanie w pawilonie wystawienniczym – wyjaśnia Ilona Rosiak. – Najważniejszym założeniem jest to, aby nie rozpraszać uwagi zwiedzających, a koncentrować ją wokół stoisk wystawców, dlatego całkowicie rezygnujemy z sali konferencyjnych i jakichkolwiek przestrzeni zewnętrznych.

Poligrafia



Czytaj więcej:
Targi 1314

Lider polskiego rynku spotkań, organizator targów, wydarzeń kulturalnych i sportowych, konferencji i kongresów.

Polska