Nowa era druku na targach Poligrafia 2015

Cztery targowe dni to cztery bloki tematyczne. Pierwszego dnia targów na Poligraficznej Arenie po raz pierwszy zaprezentowana będzie piąta edycja raportu Polskiego Bractwa Kawalerów Gutenberga oraz KPMG "Rynek poligraficzny i opakowań z nadrukiem w Polsce". Wydarzenie to skierowane jest dla wszystkich profesjonalistów, a w szczególności producentów i dystrybutorów sprzętu oraz firm świadczących usługi poligraficzne, które w sposób świadomy pragną podejmować strategiczne dla swojego biznesu decyzje.

Drugiego dnia targów na scenie Poligraficznej Areny odbędzie się konferencja Polikon, która w tym roku zaskoczy obecnością zagranicznych prelegentów oraz takim doborem tematów, które zainteresują głównie właścicieli i pracowników drukarni. Ten dzień będzie dedykowany właśnie tej grupie zwiedzających, dlatego nie zabraknie zagadnień związanych z dostępnymi źródłami finansowania umożliwiającymi rozwój parku maszynowego, optymalizacją procesów poligraficznych, szansami i zagrożeniami dla współczesnych drukarń itp.

Trzeciego dnia specjalna oferta zostanie zaprezentowana dla wydawców i grafików. To dla nich zorganizowane zostaną warsztaty softwarowe, zaprezentowane nowe trendy i poligraficzne rozwiązania, które mogą pozytywnie wpłynąć na poczytność czasopism branżowych, ich atrakcyjność dla czytelników oraz reklamodawców. Tematy dotyczące uszlachetniania, designu oraz niestandardowych rozwiązań z pewnością zainteresują również przedstawicieli działów marketingu, którzy opakowanie produktu postrzegają jako narzędzie sprzedaży i kreowania potrzeb konsumentów.

Ostatni dzień wystawy to czas dla uczniów szkół średnich i wyższych, którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z poligrafią lub pogłębiają wiedzę na jej temat. Wszystkie grupy otrzymają przeszkolonego przewodnika, który wyznaczoną ścieżką oprowadzi po targach, a także zarekomenduje wybrane wydarzenia towarzyszące.

- Jakość, jakość i jeszcze raz jakość – to motywacja, cel i strategia zbliżającej się edycji targów Poligrafia, które pozbawione przypadkowych zwiedzających, niesprzyjającej koncepcji wydarzeń towarzyszących oraz tematycznych rozbieżności skoncentrują się wyłącznie na branży poligraficznej – podkreśla Piotr Kamiński. – Rozpoczynamy nową erę druku opartą na innowacyjnych technologiach, nieograniczonych możliwościach i szansach rozwoju w dziedzinach, które do tej pory mogły wydawać się nieosiągalne.

Czytaj więcej:
Targi 1314

Lider polskiego rynku spotkań, organizator targów, wydarzeń kulturalnych i sportowych, konferencji i kongresów.

Polska