Wódka Bols od kilku dni sprzedawana jest w nowych opakowaniach.
Nowe butelki wódki Bols mają asymetryczny motyw przypominający żagiel oraz herb z datą 1575, kiedy rozpoczęto produkcję alkoholi sygnowanych tą marką. Wprowadzony właśnie design ma podkreślać, że Bols należy do alkoholi klasy Premium oraz nawiązywać do świata nowoczesnego żeglarstwa.
Nowa cienkościenna butelka wyposażona jest w dodatkowy hologram dający dodatkową gwarancję oryginalności produktu. Istotnym zabezpieczeniem jest również etykieta ze świecącym w promieniach UV napisem Bols.
W Polsce średnie roczne zużycie opakowań szklanych to około 25 kg na osobę. W Europie Zachodniej jest to liczba większa. Dla przykładu w Niemczech to prawie 40 kg.
Sam proces produkcji opakowania szklanego jest niezwykle skomplikowany. Dokładnie odważone i wymieszane surowce trafiają do pieca, czyli specjalnej wanny szklarskiej i topią się tam w temperaturze ok. 1500 st. C. Potem są formowane, a następnie w temperaturze ok. 600 st. C poddaje się je uszlachetnianiu na gorąco. To wtedy opakowanie uzyskuje pożądaną odporność mechaniczną i odpowiedni połysk. Następnie stosuje się tzw. odprężanie, które zapobiega pękaniu. Finalnym procesem jest kolejne uszlachetnianie, tym razem jednak na zimno. Dzięki temu butelki stają się jeszcze bardziej błyszczące i estetyczne.