W sklepach można już kupić piwo Lech Pils z nową etykietą na opakowaniu. Lokomotywa na butelkach i puszkach to efekt współpracy wielkopolskiej marki z KKS Lech Poznań. Prezentacja nowego projektu sponsora futbolowego mistrza Polski współgra z pomysłem na umieszczenie przed poznańskim stadionem legendarnego symbolu – lokomotywy.
Opakowania promujące projekt trafiły już do sklepów i są zapowiedzią tego, co wydarzy się pod stadionem na Bułgarskiej. Na nowej etykiecie i puszce Lecha Pilsa znajduje się wizualizacja lokomotywy oraz towarzyszące akcji hasło "Stawiamy legendę na stacji Bułgarska". W tle widnieje falująca flaga w niebiesko-białą kratę. Zmieniona stylistyka jest w pełni dopasowana kolorystycznie do barw KKS Lecha Poznań.
Celem nowego projektu Lecha Pilsa jest sprowadzenie pod stadion w Poznaniu symbolu KKS Lech – blisko 140-tonowej lokomotywy. Marzyli o niej zarówno kibice, jak i cały klub. Lokomotywa ma przypominać o przeszłości i korzeniach poznańskiego klubu, ale też o cechach, które go charakteryzują: sile, niezłomności i determinacji.
Odmieniony Lech Pils w nowych butelkach i puszkach 0,5 l dostępny jest w sprzedaży. Dostępny jest też w opakowaniach zbiorczych (4x puszka 0,5 l).