Na polskim rynku pojawiły się właśnie nowe opakowania dla herbaty Posti. Zostały one zaprojektowane przez Dragon Rouge, międzynarodową agencję brandingową.
Nowe opakowania zostały stworzone specjalnie na potrzeby serii przeznaczonej dla koneserów. Znajdą się w nich herbaty, należące do wyższej półki cenowej i jakościowej. To co wyróżnia opakowanie, to m.in. charakter premium linii, który dodaje wiarygodności ofercie oraz podkreśla kompetencje i dorobek marki.
Opakowania gatunkowych herbat czarnych (Yunan, Madras, Assam, Ceylon, Chińska oraz Earl Grey) uwypuklają pochodzenie herbaty i konkretnych jej gatunków. Z kolei za pomocą deskryptora produktu i wyeksponowania wschodnich motywów podkreślono regionalizm i orientalizm produktu.
Firma Posti dysponuje szeroką ofertą asortymentową, obejmującą herbaty sypkie - liściaste i granulowane, ekspresowe - czarne, aromatyzowane oraz susze owocowe i ziołowe pakowane w saszetki prostokątne jedno i dwukomorowe oraz okrągłe, wytwarzane z bibułki.
Od ponad pół wieku udaje jej się zachować tradycyjny skład mieszanek herbat Yunan, Assam i Madras.