Od kilkunastu dni w sklepach dostępne są mrożonki koncernu Bonduelle sprzedawane w nowych, odświeżonych i unowocześnionych opakowaniach. Zmiana szaty graficznej opakowań idzie w parze z promocją produktu, który jest prezentowany jako wpływający pozytywnie na organizm i zawierający wiele wartości odżywczych.
Warzywa Bonduelle można teraz znaleźć w nowych, atrakcyjnych opakowaniach typu Premium. Zgodnie z życzeniami konsumentów pojawiły się na nich informacje o funkcjach witamin i wartościach odżywczych zawartych w warzywach.
Odświeżone opakowania zostały przygotowane przez agencję PND Futura. Wyróżniają się stylistyką i niespotykanym wcześniej designem. Pojawiły się na nich ikony informujące o korzyściach odżywczych zapewnianych przez witaminy i różnego rodzaju mikroelementy. Odnowieniu uległ również sam design opakowania, które poprzez zastosowanie panelu z kodem kolorystycznym wzmocniło swój przekaz. Ciekawym rozwiązaniem jest rówież umieszczony na opakowaniu „Kącik kulinarny”, w którym podawane są propozycje przygotowania prostych dań z użyciem produktu, uzupełnione o sugestywne fotografie gotowych potraw.