Nowe opakowania dwóch znanych na polskim rynku wódek. Odświeżone szaty zyskał Żubr i Żytnia.
Nowe opakowanie Żubra z pewnością wyróżni się na sklepowej półce smukłym, profilowanym kształtem i grawerami na korpusie. Przedstawiają one wizerunek głowy żubra i nazwę trunku.
Etykieta typu „no label look” utrzymana jest w kolorystyce srebra i granatu z elementami czerwieni, przedstawia nazwę oraz emblematy związane z miejscem powstawania, łącząc tradycję z nowoczesnością. Taki rodzaj etykiet dotąd wykorzystywany był przede wszystkim w segmencie premium.
Harmonijne ułożenie wszystkich elementów oraz brak kontretykiety podkreślają przejrzystość nowego opakowania. Niewielka owijka na szyjce butelki, zawierająca informacje zazwyczaj znajdujące się na kontretykiecie (kod paskowy, informacje o zawartości, nazwa producenta), to innowacyjne rozwiązanie w kategorii wódek.
Z kolei nowe opakowanie Żytniej wyróżnia się czerwoną wstęgą i złotym kłosem. Są to emblematy charakteryzujące znaną od pokoleń markę Extra Żytnia. Opakowanie zaprojektowała pracownia designerska Claessens International z Londynu. Smukła butelka z grawerowanym na szklanej powierzchni kłosem żyta, to wyróżnik wśród opakowań na polskim rynku. Charakterystyczna etykieta również została odświeżona.