Marka Żubr Strong z początkiem 2008 r. zmieniła swoje opakowanie. Tym razem wódka znanego producenta firmy Polmos Lublin rozlewana jest do okrągłej półlitrowej butelki. Wcześniej można ją było spotkać w kwadratowej butelce. Zyskała też nową etykietę, która odznacza się srebrną, zimna kolorystyką.
Przeprowadzone przez producenta alkoholu badania konsumenckie pokazały, że nowy kształty butelki oraz uszlachetniona etykieta zostały bardzo dobrze przyjęte przez klientów. Badanie dowiodło bowiem, że już w pierwszych dniach po wprowadzeniu nowego opakowania udział Żubr Strong 500 ml w sprzedaży wódki czystej wzrósł o ponad 50 proc.
Zmiana opakowania poskutkowała tym, że butelka zrobiła się smuklejsza. Całkowicie odmieniono też etykietę, która do tej pory wyróżniała się niebieskim odcieniem. W nowej etykiecie zdecydowanie zmniejszono udział tej barwy.
Przy wytwarzaniu opakowania sięgnięto po niezwykle przezroczyste szkło wyprodukowane z piasku o bardzo niskiej zawartości żelaza. Firma Polmos Lublin korzysta z usług Huty Szkła Orzesze. Produkowane przez Hutę wzory opakowań mogą być wykonywane zarówno ze szkła bezbarwnego ja i oranżowego. Obecnie jednak produkcja opiera się głównie na szkle bezbarwnym.