Dwa luksusowe i mocne alkohole sprzedawane na polskim rynku zyskały nowe opakowania. Jest to szkocka whisky Dewar's oraz wódka Grey Goose.
O ile w przypadku whisky, producentowi chodziło jedynie o odnowienie pudełka, w które pakowana jest butelka, o tyle w przypadku Grey Goose odświeżono nie tylko pudełko, ale też i butelkę.
W przypadku znanej whisky Dewar`s pudełko zostało wykonane z eleganckiej, grubej i twardej tektury. Kluczowy element opakowania stanowi wyróżniający się napis, ułatwiający konsumentom identyfikację marki. Także kolor czcionki, kontrastujący z bielą pudełka, przyciąga uwagę potencjalnego klienta. Trunek w nowej szacie dostępny jest w sklepach od początku tego roku.
Od tego samego czasu w nową butelkę rozlewana jest też wódka Grey Goose, którą Amerykanie nazywają "najlepiej smakującą na świecie".
Pudełko tej wódki zaprojektowano tak, by przypominało pojemną szkatułkę. Ponadto zostało ono wzbogacone o subtelne i delikatne tłoczenia oraz niebieską wstążkę, która pełni rolę uchwytu.
Przy tworzeniu butelki sięgnięto natomiast po specjalne szkło typu ice, mające wywoływać skojarzenia zamrożenia alkoholu. Na szkle odciśnięto też tradycyjny dla tej marki symbol gęsi.