Firma Prima - Sara Lee Coffee and Tea Poland S.A., producent dobrze znanych kaw Prima, zmienił tej jesieni opakowania swoich produktów. Od niedawna jej cztery kawy: Prima Finezję, Prima Rumba, Prima Impresję oraz bezkofeinowa Prima Relax mogą się pochwalić opakowaniami, które wyróżnia całkowicie nowa szata graficzna.
Wprowadzone na rynek opakowania dysponują dużo większym, a przez to mocniej przyciągającym uwagę logotypem marki. Ma to na celu pomóc klientom w znalezieniu produktu na sklepowej półce. Opakowania wzbogacono też w nowoczesne motywy designerskie.
Już na pierwszy rzut oka dają się zauważyć elementy, które nieodzownie kojarzą się z przyjemnością picia kawy. Są to filiżanka o niecodziennym kształcie oraz unoszący się nad nią kawowy dymek. Jego pojawienie ma symbolizować bogactwo aromatu kaw marki Prima. Nowością jest też motyw rozsypanych wokół filiżanki ziaren kawy. Oznaczają one wysoką jakość produktu, który powstaje z najlepszych naturalnych składników.
Zmiana opakowania idzie w parze z jesienno-zimową kampanią relaunchu marki Prima, której zadaniem jest odmłodzenie wizerunku marki, powiększenie grona jej użytkowników oraz wzrost sprzedaży i udziałów rynkowych. W tej chwili Prima dostarcza na polski rynek ok. 15 tys. ton kawy rocznie. Jest to zarówno kawa mielona jak i rozpuszczalna. Autorem projektów jest międzynarodowa agencja brandingowa Dragon Rouge.