Pomysłowe wykorzystanie wieczka wykonanego w technice etykietowania w formie (IML) w połączeniu z pojemnikiem typu APET dało rzucające się w oczy nowe opakowanie przeznaczone do serów w plastrach i kawałkach. Za wykonanie opakowania odpowiada koncern RPC.
Producent serów oczekiwał od firmy RPC stworzenia opakowania wystarczająco dużego, aby zmieścić w nim swój produkt oraz dostatecznie sztywnego, aby wystawiać produkty w chłodziarkach supermarketów zarówno poziomo, jak i pionowo.
W efekcie powstało opakowanie w postaci termoformowanego pojemnika połączonego z formowanym wtryskowo wieczkiem. Jednocześnie zastosowana na etapie produkcji technologia IML połączyła wysokiej jakości reprodukcję kolorów i obrazów z możliwością pokrycia zdobieniami dowolnej części opakowania.Odbiorca opakowania chciał uniknąć potencjalnych problemów związanych z ekspozycją marki w przypadkach, gdy produkty byłyby układane na półkach poziomo. Dlatego też tak ważną rzeczą było oznakowanie marki na obrzeżu wieczka. Ponadto kluczową sprawą była dobra widoczność pakowanego produktu w opakowaniu przez zdobienia wieczka. W tym celu stworzono etykietę z oknem. Jest to pierwszy produkt tego rodzaju wyposażony w wieczko z oknem produkowane w technologii IML na skalę przemysłową.
Warto też wspomnieć, że projekt opakowania wykorzystuje oryginalny system zachowania świeżości oparty na czterech „klikających” narożnikach. Opakowanie otwiera się łatwo w każdym narożniku, a przy otwieraniu słychać kliknięcie. Dzięki wieczku, które z „kliknięciem” ponownie zamyka pojemnik przechowywany w środku ser zachowuje świeżość przez dłuższy czas.