Nowości produktowe i bogaty program na Targach PCI Days 2019

Kosmetyczna Strefa Inspiracji

  • Znaczenie znaków towarowych w budowaniu wartości firm kosmetycznych - Joanna Piłka, Patpol Kancelaria Patentowa Sp. z o.o.
  • Ochrona opakowań kosmetycznych - jak to robić dobrze i zabezpieczać się przed konkurencją? - Joanna Uchańska, Chałas i Wspólnicy Kancelaria Prawna
  • Nowe marki kosmetyczne. Urodzaj czy klęska urodzaju - Łukasz Barbacki, Barbacki Consulting
  • Problemy w czasie powiększania skali procesów technologicznych/Kosmetyczny scale up - Magdalena Mysłek, N Cosmetics
  • Potencjał w kreatywności - dr Grzegorz Nawrot, Bech Packaging Sp. z o.o.
  • Airless dispenser - Najnowocześniejsze opakowanie dla kosmetyków i produktów farmaceutycznych - Unicom International Sp. z o.o.
  • Nowe kryteria hipoalergiczności produktów kosmetycznych - Michał Abendrot, Dr Koziej Sp. z o.o. Sp. K.
  • Kombinacja metalizacji próżniowej i lakierowania UV - kosztowna rewolucja czy kreatywny rozsądek? - Magdalena Metzler, Politech
  • Naturalny? Organiczny? Ekologiczny? O trendach oraz faktach i mitach w przemyśle kosmetycznym - Katarzyna Pękala, L’Oréal Polska
  • O gustach się nie dyskutuje… - jakie opakowanie kosmetyków kupią konsumenci generacji od X do Z - Iwona Studzińska, Etigraf Sp. z o.o.
  • Mikrobiom skóry. Fascynujące odkrycia promujące holistyczne piękno - Antoni Mikołajczyk, CRODA Poland Sp. z o.o.
  • Microplastic replacement in cosmetics and natural alternatives to synthetic powders - Alma Karina Martinez Morales, Kamila Daras, Rettenmaier Polska Sp. z o.o.
  • Nowatorskie metody potwierdzania deklaracji marketingowych - dr Piotr Nowaczyk - dr Nowaczyk Laboratorium Badań Kosmetyków

Ale to nie wszystko!

Przedstawione powyżej wykłady merytoryczne to nie wszystko. Organizatorzy szykują dla zwiedzających jeszcze kilka mocnych punktów w programie, o których poinformują niebawem. Szczegółowy i kompletny program merytoryczny dostępny będzie wkrótce na stronie internetowej targów.

Panel dla zakupowców

W ramach targów dodatkowo odbędzie się wykład oraz trzygodzinne warsztaty skierowane do najwyższej kadry managerskiej, dyrektorów zakupów, dyrektorów fabryk, pod których podlegają zakupy, dyrektorów łańcucha dostaw, logistyki czy zaopatrzenia, kierowników / managerów kategorii zakupowych.

Godzinny wykład, który poprowadzi Agnieszka Piątkowska, ceniona ekspertka ds. rekrutacji, dyplomowana asesor, a także twórczyni modelów kompetencyjnych i programów rozwojowych dla kadry zakupowej, poświęcony będzie budowaniu skutecznych zespołów zakupowych.

Przedmiotem wykładu będzie omówienie najczęściej występujących struktur organizacji zakupowych. Przedstawione zostaną różne role, jakie mogą pełnić w przedsiębiorstwie (operacyjna / taktyczna / strategiczna). Wykładowca skupi się także na przyszłości funkcji zakupowej oraz kompetencjach poszczególnych członków zespołu zakupowego w zależności od tego, jakie role pełnią.

Podczas warsztatów omówione zostaną narzędzia do planowania strategii zakupowej i wybrane elementy procesu zarządzania kategorią zakupową. Zaprezentowane zostanie kilka istotnych analiz, które należy przeprowadzić w celu stworzenia efektywnej strategii zakupowej danej kategorii. Poruszony będzie również temat zarządzania ryzykiem w definiowaniu strategii oraz budowania relacji z dostawcami.

Warsztaty poprowadzi Renata Olszewska - Jedynak, która jest menadżerem ds. zakupów i ekspertką z ponad 20-letnim doświadczeniem w globalnych organizacjach sektora FMCG. Przez ponad 5 lat piastowała rolę liderki kategorii opakowań na region EMEA, przeprowadziła szereg projektów związanych z LCCS, kwalifikacją i wdrażaniem nowych dostawców, racjonalizacją bazy dostawców, opracowaniem i wdrażaniem strategii sourcingowych, rozwojem dostawców i SRM, a także zarządzaniem ryzykiem oraz NPD.

PCI Days

Czytaj więcej:
Medycyna 186
Targi 1314