Kosmetyczna Strefa Inspiracji
- Znaczenie znaków towarowych w budowaniu wartości firm kosmetycznych - Joanna Piłka, Patpol Kancelaria Patentowa Sp. z o.o.
- Ochrona opakowań kosmetycznych - jak to robić dobrze i zabezpieczać się przed konkurencją? - Joanna Uchańska, Chałas i Wspólnicy Kancelaria Prawna
- Nowe marki kosmetyczne. Urodzaj czy klęska urodzaju - Łukasz Barbacki, Barbacki Consulting
- Problemy w czasie powiększania skali procesów technologicznych/Kosmetyczny scale up - Magdalena Mysłek, N Cosmetics
- Potencjał w kreatywności - dr Grzegorz Nawrot, Bech Packaging Sp. z o.o.
- Airless dispenser - Najnowocześniejsze opakowanie dla kosmetyków i produktów farmaceutycznych - Unicom International Sp. z o.o.
- Nowe kryteria hipoalergiczności produktów kosmetycznych - Michał Abendrot, Dr Koziej Sp. z o.o. Sp. K.
- Kombinacja metalizacji próżniowej i lakierowania UV - kosztowna rewolucja czy kreatywny rozsądek? - Magdalena Metzler, Politech
- Naturalny? Organiczny? Ekologiczny? O trendach oraz faktach i mitach w przemyśle kosmetycznym - Katarzyna Pękala, L’Oréal Polska
- O gustach się nie dyskutuje… - jakie opakowanie kosmetyków kupią konsumenci generacji od X do Z - Iwona Studzińska, Etigraf Sp. z o.o.
- Mikrobiom skóry. Fascynujące odkrycia promujące holistyczne piękno - Antoni Mikołajczyk, CRODA Poland Sp. z o.o.
- Microplastic replacement in cosmetics and natural alternatives to synthetic powders - Alma Karina Martinez Morales, Kamila Daras, Rettenmaier Polska Sp. z o.o.
- Nowatorskie metody potwierdzania deklaracji marketingowych - dr Piotr Nowaczyk - dr Nowaczyk Laboratorium Badań Kosmetyków
Ale to nie wszystko!
Przedstawione powyżej wykłady merytoryczne to nie wszystko. Organizatorzy szykują dla zwiedzających jeszcze kilka mocnych punktów w programie, o których poinformują niebawem. Szczegółowy i kompletny program merytoryczny dostępny będzie wkrótce na stronie internetowej targów.
Panel dla zakupowców
W ramach targów dodatkowo odbędzie się wykład oraz trzygodzinne warsztaty skierowane do najwyższej kadry managerskiej, dyrektorów zakupów, dyrektorów fabryk, pod których podlegają zakupy, dyrektorów łańcucha dostaw, logistyki czy zaopatrzenia, kierowników / managerów kategorii zakupowych.
Godzinny wykład, który poprowadzi Agnieszka Piątkowska, ceniona ekspertka ds. rekrutacji, dyplomowana asesor, a także twórczyni modelów kompetencyjnych i programów rozwojowych dla kadry zakupowej, poświęcony będzie budowaniu skutecznych zespołów zakupowych.
Przedmiotem wykładu będzie omówienie najczęściej występujących struktur organizacji zakupowych. Przedstawione zostaną różne role, jakie mogą pełnić w przedsiębiorstwie (operacyjna / taktyczna / strategiczna). Wykładowca skupi się także na przyszłości funkcji zakupowej oraz kompetencjach poszczególnych członków zespołu zakupowego w zależności od tego, jakie role pełnią.
Podczas warsztatów omówione zostaną narzędzia do planowania strategii zakupowej i wybrane elementy procesu zarządzania kategorią zakupową. Zaprezentowane zostanie kilka istotnych analiz, które należy przeprowadzić w celu stworzenia efektywnej strategii zakupowej danej kategorii. Poruszony będzie również temat zarządzania ryzykiem w definiowaniu strategii oraz budowania relacji z dostawcami.
Warsztaty poprowadzi Renata Olszewska - Jedynak, która jest menadżerem ds. zakupów i ekspertką z ponad 20-letnim doświadczeniem w globalnych organizacjach sektora FMCG. Przez ponad 5 lat piastowała rolę liderki kategorii opakowań na region EMEA, przeprowadziła szereg projektów związanych z LCCS, kwalifikacją i wdrażaniem nowych dostawców, racjonalizacją bazy dostawców, opracowaniem i wdrażaniem strategii sourcingowych, rozwojem dostawców i SRM, a także zarządzaniem ryzykiem oraz NPD.