Spółka CIECH Sarzyna uruchomiła nową stronę internetową - www.ciechzywice.pl, dedykowaną szerokiej gamie produktów Grupy z segmentu worzyw - m.in. żywicom poliestrowym i epoksydowym, żelkotom, topkotom oraz poliolom.
Podstawowym celem nowej witryny jest ułatwienie Klientom szybkiego i intuicyjnego dotarcia do oferty CIECH Sarzyna oraz zaprezentowanie wszystkich produktów Grupy z segmentu żywic w jednym miejscu.
Portal www.ciechzywice.pl, został przygotowany w trosce o jak największą wygodę użytkownika. Zgodnie z dobrymi praktykami UX („user experience”, pojęcie opisujące całkowitą satysfakcję, jaką użytkownik czerpie z interakcji z serwisem), strona charakteryzuje się prostą i intuicyjną budową oraz dużą przejrzystością, zapewniającą łatwe dotarcie do najważniejszych treści. Portal jest również przystosowany do wygodnej obsługi na urządzeniach mobilnych. Za projekt witryny odpowiada agencja Golden Submarine.
Użytkownicy portalu www.ciechzywice.pl znajdą na nim szczegółowe informacje na temat oferty spółki w segmencie tworzyw - żywic poliestrowych nienasyconych (marka Polimal), żywic poliestrowych nasyconych, żywic epoksydowych (marka Epidian), żywic fenolowo-formaldehydowych, żelkotów, topkotów i poliolów. Żywice poliestrowe nasycone wykorzystywane są głównie jako środek w produkcji farb proszkowych. Żywice poliestrowe nienasycone wykorzystywane są m.in. w produkcji laminatów poliestrowo-szklanych, wyrobów wzmocnionych włóknem szklanym, z których wytwarza się m.in. sportowo turystyczny sprzęt pływający, wanny, zbiorniki, figury ogrodowe. Żywice epoksydowe wykorzystywane są zaś m.in. w produkcji farb proszkowych, lakierów, klejów oraz laminatów.
- Podstawowym celem, jaki postawiliśmy sobie projektując nową witrynę www.ciechzywice.pl była koncentracja na potrzebach naszych Klientów. Chcieliśmy za jej pomocą ułatwić Klientom dotarcie do szczegółowych informacji na temat naszej oferty w segmencie żywic. Jako największy polski producent żywic epoksydowych i poliestrowych chcemy nie tylko wyznaczać najwyższe standardy w sferze jakości naszych produktów, ale również w zakresie komunikacji z naszymi Klientami – mówi Mariusz Grelewicz, Prezes Zarządu CIECH Sarzyna.
Ostatnie lata działalności to dla CIECH Sarzyna S.A. wzmożony okres dynamicznego rozwoju oraz zmian organizacyjnych. W obszarze żywic CIECH Sarzyna S.A, stawia na optymalizację obecnego portfela produktów oraz selektywny rozwój nowych produktów specjalistycznych z zastosowaniem w segmentach transportowym, budowlanym oraz dóbr konsumpcyjnych. W obszarze AGRO Spółka pracuje m.in. nad intensyfikacją procesu rejestracji nowych produktów, za które odpowiada nowoczesne centrum badawczo-rozwojowe CIECH, budową nowych kanałów dystrybucji, wzmacnianiem sił sprzedażowych oraz zmianami wizerunkowymi produktów.
Strona www.ciechzywice.pl to kolejna nowoczesna witryna internetowa przedstawiająca ofertę CIECH Sarzyna. W listopadzie 2016 roku Spółka uruchomiła portal ciechagro.pl, dedykowany szerokiej gamie produktów z segmentu AGRO – środkom ochrony roślin, dodatkom do pasz oraz usługom formulacji. Z kolei w marcu 2016 roku wystartował portal ziemovit.pl, dedykowany nowej marce Grupy CIECH w kategorii „Dom i Ogród”, w której ofercie znajdują się najwyższej jakości podłoża, środki chwastobójcze oraz nawozy płynne i granulowane, dopasowane do potrzeb polskich ogrodników oraz działkowców.
CIECH to międzynarodowa grupa z polskimi korzeniami o ugruntowanej pozycji lidera w branży chemicznej w Europie Środkowej i Wschodniej. Wytwarza produkty, z których powstają artykuły niezbędne w codziennym życiu ludzi na całym świecie - nowoczesne wyroby o najwyższej, światowej jakości. Korzystając ze wsparcia inwestora strategicznego (Kulczyk Investments) realizuje strategię globalnego rozwoju, rozszerzając sprzedaż na światowych rynkach.
CIECH Sarzyna jest jedną z kluczowych spółek Grupy CIECH i filarem jej segmentu organicznego. W 2017 roku obchodzi swoje 80-lecie. CIECH Sarzyna specjalizuje się w produkcji środków ochrony roślin (AGRO) oraz żywic. Pełen asortyment wyrobów obejmuje ponad 1000 pozycji i ich pochodnych. Do najbardziej znanych znaków handlowych należą marki z segmentu AGRO: Chwastox, Agrosar 360SL oraz ZIEMOVIT. Firma, poza europejskimi, obsługuje także rynki w Azji i Australii.
Źródło: Grupa CIECH
Sarzyna Chemical Sp. z o.o.
Żywice epoksydowe, poliestrowe, do farb proszkowych, żelkoty i topkoty, utwardzacze, żywice fenolowo-formaldehydowe
PolskaCiech S.A.
Soda kalcynowana, sól warzona, środki ochrony roślin, pianki poliuretanowe, krzemiany sodu i potasu, opakowania szklane
Polska
olek *.254.185.174 |
Wysłany: 2017-09-22 09:12:18 Ciech mocno się rozwija. Co rusz inwestuje i poszerza ofertę. To przykład korzystnej prywatyzacji |