
O-I od dawna zaopatruje linię produkcyjną S. Pellegrino należącą do Nestlé Waters, a CEO tej marki występuje w najnowszej ogólnoświatowej kampanii reklamowej O-I - Glass Is Life™.
„Dzięki nawiązaniu głębszej strategicznej współpracy z Nestlé Waters, O-I ma szansę wesprzeć jedną z najznakomitszych marek wody na świecie i umocnić pozycję szkła w tym ważnym segmencie rynku” – powiedział Jose Lorente, prezes O-I Europe.
O-I ogłosiło zamiar przejęcia fabryki Vergeze w listopadzie 2010 r. w ramach wdrażanego planu restrukturyzacji, którego celem było dostosowanie kosztów generowanych przez zakład produkcyjny do kosztów innych fabryk należących do O-I Europe.
O-I zapłaci około 15 milionów USD za przejęcie fabryki Vergeze, w której zatrudnionych jest 132 osoby. Oczekuje się, że przejęcie fabryki przyniesie wzrost zysków w 2012 r.