Marka Martini zmieniła kształt butelki oraz w znaczący sposób ozdobiła całe opakowanie, w które rozlewany jest ten szlachetny alkohol. Całościowa zmiana designu pociągnęła za sobą również konieczność odświeżenia projektu etykiety. Jednocześnie na butelce pojawiło się logo w innej wersji niż miało to miejsce dotychczas.
Nowa butelka Martini została wzbogacona o logotyp wykonany innowacyjnymi metodami. Jest on bowiem teraz sporządzony w nowoczesnej trójwymiarowej wersji. Pomyślano tez o innym przeznaczeniu etykiety. Została ona z dużą gracją wkomponowane w kontur opakowania. Ponadto na szkle pojawiły się liczne tłoczone elementy. Dodatkowo kontur butelki został przyodziany złotą folią. Mieści się ona wokół logo przez co nadaje mu większej elegancji i rozjaśnia całe opakowanie, które mieni się zielonym kolorem.
Martini to znana na całym świecie od ponad 140 lat marka premium należąca do portfolio koncernu alkoholowego Bacardi - Martini.