Kilku prelegentów - praktyków branży opakowań w krótkich, dynamicznych prezentacjach opowie o nowych, ciekawych a czasem zaskakujących rozwiązaniach związanych w drukiem etykiet i opakowań, uszlachetnianiem i zdobieniem oraz szeroko rozumianym designem.
Wśród omawianych tematów pojawią się te związane z najnowszymi osiągnięciami z zakresu projektowania i produkcji ''ekologicznych'' etykiet i opakowań; zaprezentowana zostanie nowa technika druku hybrydowego, dzięki której możliwe jest tworzenie pojedynczych, personalizowanych etykiet z pełnym uszlachetnieniem druku. Podczas jednej z prezentacji zostaną zaprezentowane farby oraz specjalne lakiery stosowane w Branży Opakowań. Z uwagi na rosnące znaczenie sieci handlowych w ogólnej sprzedaży i duże zainteresowanie właścicieli marek wprowadzeniem swoich produktów do sieci, jeden z zaproszonych prelegentów opowie o 5 strategiach wprowadzania produktu do sieci handlowych; jedna z omawianych strategii dotyczyć będzie opakowań.
Obok inspirujących prezentacji nie zabraknie także dawki gotowych rozwiązań; przedstawiciel organizatora konferencji, firmy Aniflex, zaprezentuje 3 sposoby na stworzenie opakowań stymulujących sprzedaż.
Nowa formuła oparta na 20-minutowych, rzeczowych prezentacjach gwarantuje odpowiednią dynamikę wydarzenia, a czas trwania konferencji (3 godziny), umożliwia dokładne zwiedzenie wystawy targów Packaging Innovations.
Program konferencji oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie wydarzenia www.packagingrevolution.pl
Udział w konferencji jest bezpłatny; z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc obowiązuje rejestracja zgłoszeń.