Perła w puszce

Perła w puszce Mający swoje zakłady produkcyjne także w Polsce, międzynarodowy koncern Ball Packaging Europe przygotował nowe opakowanie dla Browarów Lubelskich.

Opakowanie – puszka do piwa – powstało z myślą o marce Perła. Puszka o pojemności 0,5 l w całości pokryta jest matowym lakierem. W efekcie powstało przyjemne w dotyku opakowanie, które pozwala konsumentom na odczucie matowej struktury. Zastosowana przy projektowaniu opakowania kolorystyka stanowi odniesienie do historycznych korzeni Browarów Lubelskich sięgających 1846 r.

Metoda druku matowego wraz z technologią tłoczenia Skin Tech Advanced Embossing czy farb z efektem „Tactile”, modyfikujących strukturę puszki w celu stworzenia wyjątkowych dekoracji i odczuć dotykowych, angażujących zmysły oraz dających przeróżne efekty np. efekt plastrów miodu, skórki pomarańczowej, to jedna z kilku metod stosowanych obecnie przez Ball Packaging Europe przy tworzeniu opakowań. Dynamicznie rozwijaną innowacją są również przeróżne warianty farb termochromicznych, których kolory zmieniają się w zależności od zmiany temperatury napoju.

W Polsce Ball Packaging produkuje ok. 1,5 miliarda puszek aluminiowych rocznie, głównie przeznaczonych do piwa, napojów bezalkoholowych i energetycznych.


Czytaj więcej:
Puszki 113