Plast-Box, giełdowy producent opakowań z tworzyw sztucznych, startuje z platformą e-commerce dla firm z sektora B2B. Jest to nowoczesne narzędzie współpracy biznesowej, stosowne do cyfrowych czasów. Dzięki niemu klienci Plast-Box S.A. będą mogli składać zamówienia w każdym dogodnym dla siebie terminie i miejscu, śledzić historię, kontrolować aktualny stan rozrachunków i pozyskiwać dokumentację. To wygodne rozwiązanie pomoże obu stronom optymalizować bieżącą współpracę handlową.
- Digitalizacja procesu zamówień, którą udostępniamy poprzez naszą nową platformę B2B jest dla nas ważnym krokiem biznesowym. W dobie cyfryzacji efektywny kanał sprzedaży elektronicznej to podstawa. Rynek B2B szybko się zmienia, a my chcemy brać aktywny udział w jego cyfrowej transformacji - mówi Artur R. Skonieczny, dyrektor handlowy Grupy Plast Box.
Portal sprzedaży internetowej B2B znajduje się w fazie testowej. Pilotaż platformy rozpoczął się od wprowadzenia do niej pierwszych 2-3 klientów spółki. Docelowo nowa platforma umożliwi partnerom Plast-Box zdalny dostęp 24/7 do kluczowych zasobów. System jest bardzo intuicyjny. Usprawnia on procesy składania zamówień, realizacji transakcji oraz kontroli dokumentów. Pozwoli również na zmianę i udostępnienie nowej oferty produktowej, dedykowanej dla wybranego odbiorcy, w czasie rzeczywistym. Gwarantuje inteligentne zarządzanie zakupami i rozliczeniami oraz udostępnianie dokumentów sprzedażowych na indywidualnym koncie klienta bez zbędnej zwłoki.
- Wprowadzane rozwiązanie to odpowiedź na potrzeby naszych klientów w zakresie oszczędności czasu i efektywnego zarządzania złożonymi zamówieniami. Naszym celem jest dostarczenie im kompleksowego narzędzia łączącego przejrzystość i wygodę użytkowania z funkcjonalnościami znacznie usprawniającymi codzienną pracę i pozwalającymi optymalizować koszty - informuje Artur R. Skonieczny.
Wprowadzanemu rozwiązaniu B2B towarzyszy uruchomienie przez spółkę nowej strony internetowej z nowoczesną oprawą graficzną, zaktualizowanym układem informacji oraz intuicyjnym i czytelnym dostępem do oferty.
- Stawiamy na usprawnianie wewnętrznych procesów biznesowych i udoskonalanie obsługi klientów. Staramy się stale skracać dystans komunikacyjny pomiędzy nami a naszymi interesariuszami. Chcemy docierać do wszystkich z informacją o naszej ofercie jak najszybciej i jak najskuteczniej, stąd zdecydowaliśmy o odświeżeniu struktury witryny i wprowadzeniu nowych funkcjonalności - podsumowuje Artur R. Skonieczny.