Firma Printpack, producent opakowań giętkich, wprowadza na rynek nową technologię druku rozwiniętą przy współpracy z Keatings Gravure w Wielkiej Brytanii. HRG (High Resolution Gravure - druk rotograwiurowy o wysokiej rozdzielczości) oferuje niezwykle wyraźną jakość druku, jakiej nie jest w stanie dorównać żaden inny proces druku stosowany dla opakowań elastycznych.
Podczas gdy klasyczne HD Flexo może osiągnąć standard dpi zbliżony do rotograwiury, to w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie ze strony rynku na ponadprzeciętną i zaawansowaną grafikę, firma Printpack opracowała i wprowadziła właśnie technologię HRG. Drukowanie HRG gwarantuje doskonałą i jednolitą jakość oraz może być stosowane dla wszystkich struktur, zarówno dla materiałów jednowarstwowych, jak i dwu czy trzywarstwowych laminatów.
Firma Printpack do tej pory stosowała technologię HD Flexo. Jeśli najnowsza technologia rotograwiury HRG zostanie zastosowana wspólnie ze stałą paletą barw firmy Printpack (4 SIGHT), klient otrzymać może znacznie poprawioną jakość grafiki, utrzymując jednocześnie koszty na racjonalnym poziomie. Zredukowana paleta stałej przestrzeni barwnej (ang. reduced fixed colour palette) dla druku rotograwiurowego opracowana w firmie Printpack oznacza, iż praktycznie każda barwa może być odwzorowana przy wykorzystaniu jedynie 4 kolorów procesowych (ewentualnie wspieranych przez dodatkowe kolory specjalne), by stworzyć obszerny wachlarz barw. Obie innowacje, HRG oraz 4SIGHT są dostępne zarówno dla krótkich, średnich, jak i długich zleceń.
- Dysponując najnowocześniejszymi technologiami druku HD zarówno dla techniki fleksograficznej, jak i rotograwiurowej jesteśmy w stanie przedstawić ofertę, na podstawie której klient może dokonać przemyślanego wyboru - powiedział Bartłomiej Płachno z firmy Printpack Poland Sp. z o.o. - Printpack stara się reagować na potrzeby rynku, a dzięki proponowanym innowacjom nasi klienci świadomie będą mogli zdecydować, która technologia najlepiej spełni wymogi ich konkretnych projektów, bez wywierania wpływu na koszt i czas wprowadzenia produktu na rynek.
Printpack wprowadza technologię HRG
2013-03-21