Producent opakowań coraz silniejszy w nabiale

Producent opakowań coraz silniejszy… Spółka Plast-Box zwiększyła w tym roku sprzedaż do branży mleczarskiej o 46 proc. w porównaniu z rokiem 2012. Jednocześnie słupski producent opakowań poszerzył grupę klientów w tej branży o połowę.

Wzrost sprzedaży jest między innymi skutkiem wprowadzenia w tym roku nowego opakowania o pojemności 1 l przeznaczonego właśnie dla branży mleczarskiej. Pojemniki są zdobione w technologii IML, umożliwiającej fotograficzne odwzorowanie nawet skomplikowanych projektów graficznych. Opakowanie zawiera pokrywę pod foliowanie, która pozwala wydłużyć termin przydatności przetworów mlecznych.

- Branża mleczarska to w naszym przekonaniu jeden z najbardziej perspektywicznych odbiorców spółki ze względu na wolumeny sprzedaży - mówi Andrzej Sadowski, członek zarządu Plast-Box. - Dlatego chcemy opierać nasz rozwój między innymi na poszerzaniu oferty dla tej grupy klientów. Pracujemy obecnie nad pojemnikami, które na w pełni zautomatyzowanych liniach produktów mlekopochodnych będą idealnie współgrały z maszynami napełniającymi. Obecnie działamy według normy ISO 9001:2008/HACCP, co pozwala nam oferować w pełni bezpieczne opakowania, spełniające wysokie wymogi sanitarne stawiane przez producentów spożywczych nie tylko w Polsce, ale także na innych rynkach europejskich.

Oprócz pojemników jednolitrowych firma oferuje także opakowania z pokrywami pod foliowanie dla branży spożywczej o większych pojemnościach - 3 l, 5 l i 10 l, które są wykorzystywane zazwyczaj w sprzedaży hurtowej. Technologia foliowania jest szczególnie przydatna w branży mleczarskiej, gdyż pozwala wydłużyć termin przydatności do spożycia produktów.

Odbiorcami pojemników do nabiału produkowanych przez Plast-Box są firmy mleczarskie z 7 państw, m.in. z Niemiec, Szwajcarii, Czech oraz Polski.

Czytaj więcej: