Sidel - dostawca rozwiązań opakowaniowych otrzymał niedawno francuski certyfikat Qualiopi za swoją globalną metodologię szkoleniową, wzmacniająca zaangażowanie firmy w zapewnianie klientom dodatkowej wartości poprzez długoterminowe programy wsparcia.
Zaangażowanie firmy Sidel w zapewnianie wysokiej jakości specjalistycznych szkoleń swoim klientom na całym świecie zostało niedawno podkreślone uzyskaniem francuskiego certyfikatu Qualiopi. Ten bazujący na niezależnych ocenach znak jakości dla szkoleń zawodowych i rozwijania umiejętności daje pewność, że dostawca szkoleń stosuje rygorystyczne procesy zarządzania jakością, a jednocześnie umożliwia klientom we Francji korzystanie z dofinansowania pokrywającego część kosztów szkolenia.
- Staramy się oferować indywidualne programy szkoleniowe każdemu z naszych klientów, jednocześnie współpracując z nim w celu oceny aktualnych umiejętności, identyfikacji braków i potrzeb, oraz proponowania konkretnych szkoleń aby zapewniać stałe bezpieczeństwo, jakość produktów i wydajność linii – powiedział Olivier Cocheril, wiceprezes ds. usług dotyczących wydajności i utrzymania zasobów.
- Dzięki uzyskaniu certyfikatu Qualiopi mamy pewność, że rygorystyczna metodologia stosowana przez nasze zespoły na całym świecie zapewnia spójne, wysokiej jakości szkolenie dla wszystkich uczestników kursów - dodał.
Firma Sidel dostarcza dopasowane do indywidualnych potrzeb opcje szkoleniowe dla ponad 5 000 stażystów rocznie, oferując ponad 350 różnych kursów, aby sprostać konkretnym potrzebom poszczególnych klientów na całym świecie. Mając na uwadze, że każda linia produkcyjna i profil pracy operacyjnej są inne, kursy można dostosować - tak, aby zapewnić klientom maksymalną wydajność operacyjną w ich zakładach przez cały cykl życia linii.
Oprócz szkoleń wirtualnych i na miejscu, firma Sidel prowadzi globalną sieć specjalistycznych ośrodków szkoleniowych, kierowanych przez zespoły doświadczonych trenerów posiadających rozległą wiedzę na temat procesów produkcji opakowań z PET, aluminium i szkła. Centra szkoleniowe są odpowiednio wyposażone w fizyczne i wirtualne środowiska szkoleniowe, odpowiednio skonfigurowane w celu odtworzenia niektórych warunków produkcyjnych. Pozwala to uniknąć przerw w działalności klienta.
- Naszych 14 specjalistycznych centrów szkoleniowych w Europie, Azji i Ameryce Północnej każdego roku oferuje doświadczenia szkoleniowe tysiącom członków zespołów klientów, trenując ich w ramach serii scenariuszy zaprojektowanych w celu zwiększenia ich umiejętności i wyposażenia ich w wiedzę niezbędną do obsługi ich linii przy maksymalnej wydajności. Klienci powiedzieli nam, że cenią zarówno różnorodność oferty, jak i nasze dążenie do odpowiadania na ich specyficzne potrzeby - powiedział Olivier Cocheril.