
Ekspozycję podzielono na grupy odpowiadające segmentom rynkowym. Wśród rynkowych nowości w opakowaniach detalicznych przedstawiono m.in.: „oddychające” folie Darfresh do serów gazujących, opakowanie DarfreshBloom do czerwonego mięsa oraz worki Cryovac ze specjalnym zabezpieczeniem przed kradzieżą.
Przepuszczalne folie Darfresh umożliwiają pakowanie serów emitujących CO2 metodą próżniową, przedłużając okres ich trwałości. Z kolei DarfreshBloom, to prawdziwy przełom w pakowaniu świeżego mięsa w porcjach detalicznych. Łączy zalety technologii pakowania próżniowego oraz w atmosferze ochronnej MAP, dzięki czemu zapakowane mięso utrzymuje swoją atrakcyjną, jaskrawoczerwoną barwę i jednocześnie dłuższy okres trwałości.

- Firmy spożywcze pragnące odnieść sukces na rynku muszą zapewnić konsumentom wyroby najwyższej jakości, a jednocześnie wciąż zwiększać opłacalność produkcji. Kluczem do sukcesu okazuje się automatyzacja procesu produkcji - mówił Krzysztof Zając, dyrektor ds. Sprzedaży działu Cryovac Packaging w firmie Sealed Air.

- W pełni zautomatyzowana obsługa gwarantuje najwyższe standardy higieny, ale też redukuje nakłady pracy, co wpływa na niższy koszt pakowania i produkcji i wyższe zyski. Jednocześnie pozwala uzyskać bezpieczne produkty o lepszej jakości i o optymalnym okresie trwałości. Poprawia też dystrybucję” - kontynuuje Krzysztof Zając. - Wszystko to sprawia, że producenci żywności mogą z powodzeniem konkurować z innymi firmami, a detaliści mogą zaoferować konsumentom bezpieczne produkty po przystępnej cenie.