
Celem kampanii to wykreowanie marki wśród konsumentów, poprzez stworzenie alternatywy dla gromadzenia góry reklamówek foliowych, rozdawanych przez wielkie markety „w prezencie”. Kampania podkreśla ekologiczny charakter produktu, jego estetykę, pojemność oraz długi okres eksploatacji.
Na potrzeby kampanii outdorowej wykorzystano 400 bilbordów na terenie całego kraju. Kampania objęła zasięgiem 17 miast, z czego głównymi ośrodkami są Toruń, Poznań, Trójmiasto i Warszawa.

Pojemność toreb usprawnia transport i załadunek towarów. Jeśli chodzi o ich wytrzymałość, to pozwalają na załadowanie ok. 7,5 kg. produktów. Ich średnia trwałość wynosi dwa lata, dzięki czemu nadają się do wielokrotnego użytku. Chronią towary przed zgnieceniem dzięki plastikowemu wzmocnieniu na dnie. Ponadto cechuje je odporność na zmywanie, pranie, działanie kwasów, zasad, soli i innych substancji. Materiałem użytym do produkcji torby jest tkanina PP. Jej gęstość wynosi od 10 do 120g/mkw. Łączenie odbyło się przy pomocy szycia nitką.
