Ciekawe opakowanie producenta alkoholi firmy V&S Distillers. Dla swojej nowej kolekcji trunków przygotowała ona fantazyjne opakowanie wtórne.
Opakowanie wtórne, czyli tzw. secondary packaging to najczęściej karton, w którym przechowywany jest produkt, znajdujący się w opakowaniu pierwotnym. Głowny cel takiego opakowania to zwiększenie jego walorów marketingowych. Tak też jest w przypadku dostępnych także na polskim rynku alkoholi Akvavit duńskiej firmy V&S Distillers. We współpracy z koncernem Stora Enso stworzył on ciekawie zaprojektowane opakowanie kartonowe. Materiał do produkcji opakowania dostarczyła właśnie Stora Enso.
Dla pierwotnego opakowania, czyli butelki o pojemności 0,7 l zaprojektowano dodatkowe w formie atrakcyjnego kartonowego pudełka ze skomplikowanym połyskliwym nadrukiem. Karton posiada wkładkę stabilizującą butelkę oraz dwa wychylne elementy, które otwierają się podobnie jak tulipan. Również sam nadruk przypomina kwiat tulipana. Poszczególne elementy górnej części opakowania można na siebie nasuwać, co chroni opakowanie przed niepożądanym otwarciem w sklepie.