
Koncern Peugeot już od ponad siedmiu lat wytwarza z tworzywa Noryl GTX błotniki i inne części nadwozia. Z kolei Dongfeng Peugeot Citroen Automobiles wykonuje z tego tworzywa przedni błotnik swojego czterodrzwiowego samochodu Dongfeng Peugeot 307 o nadwoziu sedan. Auto to jest pierwszym modelem korporacji produkowanym i sprzedawanym wyłącznie w Chinach.
Przewodzące tworzywa Noryl GTX na błotniki i inne części nadwozia mają wiele zalet. W porównaniu ze stalą redukują o połowę ciężar części, zapewniają też większą swobodę podczas projektowania i przynoszą możliwość tworzenia oraz wtrysku skomplikowanych części. Co więcej można je lakierować w standardowy sposób.
Formowane wtryskowo części z tworzywa Noryl GTX przeznaczone do montowanego w Chinach samochodu Dongfeng Peugeot 307 wytwarzane są dla Dongfeng Peugeot Citroën Automobiles (DPCA) przez Dongfeng Visteon Automotive Trim Systems (DFV) - spółkę joint venture firmy Visteon, Yanfeng Visteon i grupy Dongfeng. Na potrzeby tego przedsięwzięcia firma Plastic Omnium, zajmująca się projektowaniem i wytwarzaniem błotników do samochodów Peugeot we Francji, wraz z SABIC Innovative Plastics przeprowadziły szkolenia i zapewniły DFV pomoc techniczną na miejscu. Z kolei SABIC Innovative Plastics, współpracując z DPCA, pomógł wprowadzić nowy pojazd na rynek chiński.