Solid Edge ST10 zawiera również rozszerzony zestaw narzędzi do publikacji, pozwalający na szybkie tworzenie szczegółowej dokumentacji. Publikowanie interaktywnych dokumentów cyfrowych może pomóc w przekazywaniu właściwych informacji dotyczących procesu wytwarzania oraz procedur serwisowania produktów. Dokumenty te są ściśle powiązane z oryginalną dokumentacją projektową, dzięki czemu można je szybko aktualizować w przypadku wprowadzenia zmian w projekcie. Udoskonalenia wbudowanych w narzędzie Solid Edge funkcji do zarządzania danymi produktu, oraz ściślejsza integracja z platformą Siemens Teamcenter® pozwalają na skalowanie procesu zarządzania danymi, ułatwiając wdrożenie procesów cyfrowych wszystkim firmom - bez względu na ich wielkość. Dzięki integracji z oprogramowaniem Teamcenter, rozwiązanie Solid Edge umożliwia teraz klasyfikację komponentów oraz pozwala na pracę w trybie offline.
Portal Solid Edge będzie dawał możliwość współpracy z innymi użytkownikami, dostawcami i klientami w chmurze, usprawniając proces komunikowania się wszystkich stron zaangażowanych w cykl rozwojowy produktu. Oferując nowy model współdziałania, portal będzie pozwalał użytkownikom przesyłać pliki do folderów w chmurze oraz zarządzać nimi za pomocą wielu wykorzystujących przeglądarki internetowe platform, takich jak Solid Edge oraz inne, popularne rodzaje oprogramowania CAD.
- Dzięki digitalizacji wszyscy możemy pracować na jednym poziomie. Małe i średnie firmy zyskają nieograniczone wprost możliwości, dzięki czemu będą mogły zrewolucjonizować całą branżę - powiedział John Miller, Wiceprezes i Dyrektor Zarządzający Siemens PLM Software. - Wprowadzenie na rynek rozwiązania Solid Edge ST10 daje naszym klientom dostęp do narzędzi całkowicie nowej generacji, które pozwolą wszystkim wytwórcom współpracować z innymi uczestnikami procesu w ramach nowego, cyfrowego modelu.
Rozpoczęcie sprzedaży Solid Edge ST10 zaplanowano na lato 2017 roku.
Usprawnienie procesu projektowania za pomocą Solid Edge ST10
- Strony:
- 1
- 2