Vecoplan konsekwentnie rozbudowuje swój serwis

Vecoplan konsekwentnie rozbudowuje…

Aby zapewnić klientom jeszcze lepsze wsparcie i tym samym zwiększyć dostępność ich systemów, firma Vecoplan konsekwentnie rozbudowuje swój serwis. W tym celu konstruktor maszyn tworzy oddziały w wybranych miejscach - ostatnio we Francji. Dzięki zaawansowanej koncepcji cyfryzacji Vecoplan Smart Center (VSC) większość problemów systemowych można zidentyfikować i rozwiązać zdalnie. W przypadku indywidualnego wsparcia firma Vecoplan oferuje różne umowy o gwarantowanym poziomie świadczenia usług.

W ramach rozwiązania Vecoplan Smart Center (VSC) firma Vecoplan oferuje również zaawansowaną koncepcję cyfryzacji, która umożliwia inteligentne połączenie człowieka i maszyny. Jednym z jego elementów jest nowoczesny interfejs komunikacji VSC.connect. Do tego dochodzi zintegrowany i intuicyjny panel obsługi VSC.control, który stanowi medium komunikacyjne do nowoczesnego sterowania maszyną i kontaktu z firmą Vecoplan. - Dzięki połączeniu z chmurą technik może połączyć się bezpośrednio z panelem, aby pomóc w obsłudze i serwisie - wyjaśnia Patrick Pfeiffer, menedżer ds. sprzedaży usług w firmie Vecoplan. - Dzięki VSC jesteśmy w stanie optymalnie przywrócić działanie systemów w ponad 80 procentach przypadków.

Od momentu wprowadzenia na rynek w 2019 roku firma Vecoplan uzupełniła swoją koncepcję cyfryzacji o dodatkowe usługi cyfrowe. Należą do nich na przykład: uruchamianie online, serwis zdalny, kluczowe wskaźniki efektywności (KPI) czy dostęp do bazy danych mediów. Aby z nich korzystać, użytkownicy muszą tylko połączyć swoją maszynę za pomocą VSC.connect. - Nasi klienci mogą teraz uzyskać dostęp do specjalnie opracowanych przez nas serwisowych filmów instruktażowych. W ten sposób oferujemy klientom szybką możliwość samodzielnego rozwiązania problemów, co znacznie ułatwia prace - na przykład wymianę koron tnących. Prawie czterominutowe filmy wideo w zwięzły i przejrzysty sposób podsumowują najważniejsze punkty instrukcji obsługi.

Wszędzie na miejscu

Aby dział dystrybucji i serwisu był jeszcze bliżej klienta, w minionych latach firma Vecoplan włączyła do koncernu w Europie nowe oddziały. Należą do nich oddziały w USA, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Polsce i Hiszpanii. - Po pomyślnej integracji we Włoszech od 2023 roku mamy również własny oddział we Francji - mówi Patrick Pfeiffer. „Dzięki Vecoplan France jednoznacznie skupiamy się na serwisie i dystrybucji”. Firma Vecoplan wspiera swoich klientów we Francji bezpośrednio na miejscu. Do serwisu i działalności posprzedażnej dostępni są doświadczeni technicy i nowoczesne narzędzia. Na etapie opracowywania i wdrażania systemów rozwiązanie to ułatwia komunikację wewnątrz firmy i zmniejsza liczbę interfejsów.

24-09-26-vecoplan-pi-service-02
Dzięki nowoczesnemu interfejsowi komunikacyjnemu VSC.connect użytkownicy mogą połączyć swoje maszyny w sieć.

Kluczową zaletą oddziałów są kompetencje doradcze ekspertów pochodzących z danego kraju. - We Francji mamy na miejscu francuskojęzyczne osoby do kontaktu, techników serwisowych, a także sprzedaż. Na tej samej zasadzie dostarczamy części zamienne: z Francji do Francji. - Już choćby dlatego, że mówimy tym samym językiem, jesteśmy znacznie bliżej klientów. Dział serwisowy zauważył, że zostało to bardzo pozytywnie przyjęte, ponieważ klienci czują się pewniej, na przykład podczas opisywania swojego problemu. Stwarza to również dobrą podstawę do intensywniejszej wymiany z klientami, między innymi w celu dalszego rozwoju maszyn zgodnie z ich wizją. Firma Vecoplan stale rozwija i rozbudowuje swoje międzynarodowe oddziały. Przykładowo we Francji powstają obecnie oddzielny budynek i magazyn.

Indywidualnie dopasowane usługi

- Nieustannie pracujemy nad tym, aby zaoferować naszym klientom usługę optymalnie dostosowaną do ich potrzeb - mówi Patrick Pfeiffer. - Dzięki naszym umowom o gwarantowanym poziomie świadczenia usług dostosowujemy nasze usługi indywidualnie do klienta. Użytkownik może zarezerwować różne pakiety dostosowane do swoich potrzeb. W firmie Vecoplan pakiety te nazywane są "Basic", "Plus" i "Ultimate". Na życzenie klienci mogą uzyskać rozszerzone wsparcie pod telefonem lub szybszy czas reakcji, zwiększając dostępność swoich maszyn i systemów.


Czytaj więcej:
Maszyny 609
Rynek 1117

Producent maszyn i systemów z zakresu gospodarki zasobami i recyklingu, przeznaczonych do rozdrabniania, transportu i przetwarzania drewna, biomasy, tworzyw sztucznych, papieru, innych cennych surowców, takich jak odpady komunalne i przemysłowe.

Niemcy

Reportaże

Forum