
Targi Przemysłu Gumowego i Tworzyw Sztucznych RubPlast EXPO zebrały wiele pochlebnych opinii ze strony wystawców, którzy zadeklarowali udział w ich kolejnej edycji. Wskazywano przede wszystkim na duży potencjał rynku śląskiego i wysoki standard obiektu targowego.
- RubPlast EXPO to premierowe wydarzenie targowe, które z pewnością znalazło już swoich zwolenników i na stałe wpisze się w kalendarium wystaw dla branży gumy i przetwórstwa tworzyw. To jedyne w Polsce targi integrujące produkty, usługi i technologie z dwóch branż - przetwórstwa gumy i tworzyw sztucznych. Ich celem była wymiana informacji oraz możliwość spotkań najważniejszych podmiotów z branży, tym razem w południowej części kraju - tłumaczy Agnieszka Białas, menadżer targów.
Ekspozycję targową odwiedziło blisko 3,5 tys. zwiedzających. Byli to głównie specjaliści z branży gumy i tworzyw oraz przedsiębiorcy, zainteresowani wykorzystaniem prezentowanych tu technologii w swoich zakładach. Oprócz standardowej prezentacji zwiedzający mogli obejrzeć prezentowane maszyny również w cyklu produkcyjnym.
W ten sposób swoje możliwości prezentowała m.in. firma P&F Wartacz z Wrocławia, która uruchomiła na swoim stoisku mini produkcję gotowych elementów. Jej inicjatywa została doceniona przez organizatorów, bo to właśnie firma Wartacz otrzymała wyróżnienie za najciekawszą ekspozycję oferty handlowej. - Targi dały nam okazję do owocnych rozmów zakończonych sprzedażą naszych maszyn o wysokiej jakości i korzystnych cenach. Wrócimy na pewno za rok - podsumowuje Paweł Wartacz, właściciel firmy.
Szczególnym zaangażowaniem podczas tworzenia pierwszej edycji wyróżniła się częstochowska firma Dospel Plastic - oficjalny Partner Targów RubPlast EXPO.
- Pierwszą edycje Targów RubPlast Expo uważam za udaną. Efekty, które osiągnęliśmy są zgodne z naszymi założeniami. Podczas targów mieliśmy okazję porozmawiać z potencjalnymi klientami, którzy zadeklarowali chęć zakupu urządzeń jak również dokonaliśmy kilku transakcji. Mamy również satysfakcję, iż mogliśmy się przyczynić do rozwoju kolejnego branżowego wydarzenia zostając jego partnerem - ocenia Adam Szubert, kierownik Działu Marketingu i Działu IT
Zadowolenia nie kryli też inni wystawcy. - Sprzedaliśmy wszystko, co przywieźliśmy na stoisko, z czego jesteśmy bardzo usatysfakcjonowani. Do tej pory nigdy nam się to nie zdarzyło, a uczestniczyliśmy w wielu imprezach targowych - przekonuje Ryszard Jaszak, dyrektor firmy Fompol.
We wrześniu przyszłego roku w Sosnowcu druga edycja targów RubPlast Expo.