Na niezwykły pomysł wpadł producent wódki Żubrówka. Od kilkunastu dni w sklepach spotkać można limitowaną edycję alkoholu. Butelka została zapakowana w stylową „kurtkę”, tzw. Żubranko, które nie tylko ładnie wygląda, ale jest też funkcjonalne.
To druga tegoroczna odsłona Żubrówki w nowym opakowaniu. Tym razem jednak motywem jest nadchodząca zima. Producent wódki postanowił umieścić butelkę w jeszcze jednym opakowaniu – swoistej torebce termicznej, czyli eleganckiej pikowanej kurteczce z futerkiem. Jednak wbrew pozorom Żubranko nie będzie ogrzewać wódki. Wprost przeciwnie, będzie ją chłodzić. To dodatkowe opakowanie, to bowiem nic innego jak mini lodówka, która pomoże utrzymać produkt w niskiej temperaturze.
Na sklepowych półkach pojawiło się 600 tys. „ubranych” w ten sposób butelek.
Żubrówka znana jest w naszym kraju od ponad 300 lat. Była jednym z ulubionych trunków polskiej szlachty. Od ponad 80 lat producentem tego alkoholu jest firma Polmos. Poza Polską żubrówka produkowana jest w wielu innych krajach pod różnymi nazwami.