interpack alliance - nowa marka obejmująca targi Processing&Packaging

interpack alliance - nowa…

Etykieta “interpack alliance” obejmować będzie w przyszłości wszelkie międzynarodowe imprezy Messe Düsseldorf mieszczące się w portfolio Processing & Packaging. Wystawcy i goście będą mogli rozpoznać poszczególne imprezy targowe pod wspólnym znakiem firmowym nawiązującym do interpack. Ponadto planuje sie ujednolicenie wizerunku poszczególnych targów i dopasowanie ich do kolorów interpack.

Częścią interpack alliance, poza wyróżnionymi w nazwie targami flagowymi, są następujące imprezy: upakovka (Moskwa), food pex (Szanghaj), bulk pex (Szanghaj), pacpro Asia (Szanghaj), components (Szanghaj), pacprocess India/IndiaPack and food pex India (Mumbaj, New Delhi), components (Düsseldorf), food processing & packaging exposyum Kenya (Nairobi), indopack (Dżakarta), and process expo (Chicago). Imprezy chińskie odbywają się co dwa lata połączone jako Shanghai World of Packaging (swop). Targi upakovka w styczniu 2017 to pierwsza impreza, która zaprezentowała się z nowym logo.

- Promowanie wspólnej marki interpack alliance to logiczny i konsekwentny krok w jednolitej strategii. Reprezentuje nasze międzynarodowe kompetencje w branży opakowań i pokrewnych przemysłach procesowych oraz jednocześnie komunikuje wiodącą rolę targów interpack - komentuje Bernd Jablonowski, który globalnie jako dyrektor portfolio odpowiada w Messe Düsseldorf za dział Processing & Packaging.

Oferta interpack alliance skierowana jest do wielkich i rozwijających się rynków i następujących grup celowych: żywność, napoje, słodycze i pieczywo, farmacja, kosmetyka i niespożywcze dobra konsumpcyjne. Targi interpack, jako międzynarodowa flagowa impreza targowa w Düsseldorfie obsługuje wszystkie segment i służy jako hotspot branżowych trendów i innowacji oraz łączy wszystkich liderów branży.

Messe Düsseldorf zreorganizowały się już w 2015 i podzieliły zakresy krajowych i zagranicznych targów o podobnej tematyce na cztery portfolio - zarówno w płaszczyźnie zarządczej jak i operacyjnej. Dzięki temu możliwa jest implementacja globalnej strategii oraz wykorzystanie wzajemnego powiązania i ekspertyz związanych z danymi targami flagowymi także do imprez zagranicznych. W tym kierunku toczą się aktualnie rozmowy ze stowarzyszeniami branżowymi i innymi organizatorami targów z dziedziny Processing & Packaging.

smart


Czytaj więcej:
Targi 1319